تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بالن مدیریت بحران بر آسمان البرز افراشته شد

بالن مدیریت بحران بر آسمان البرز افراشته شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی مهرور در مراسم بهره‌برداری از بالن مدیریت بحران استان البرز، با اشاره به اینکه از ۳۱ حادثه طبیعی که در کشور رخ می‌دهد البرز مستعد ۲۱ نوع است، افزود: بر این اساس باید تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شد.

وی ادامه داد: با توجه به دستور استاندار البرز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در خصوص بهره برداری از فناوری‌های نوین در مدیریت بحران این بالن پیش‌بینی شده است. مهرور گفت: در راستای مدیریت بحران این بالن برای برقراری ارتباطات تصویری، موبایل و اینترنتی افراشته شده و با استقرار آن، در کمترین زمان ممکن در شرایط وقوع حوادث می‌توان ارتباط لازم را برقرار کرد.

وی افزود: از حیث ارتباط و پایش تصویری یک امکان بسیار خوب است چراکه سریعاً دسترسی ما را به امکانات ارتباطی فراهم می‌کند. مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اضافه کرد: با اتکا به داشته‌های خود می‌توانیم در عرصه‌های بین المللی اثرگذار باشیم.

بالن مدیریت بحران، که با همراهی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز در آسمان برافراشته شده، ارتباط اتاق ان او سی با سکوی بالن، عملکرد اتاق ان او سی در ارتباط ویژه، محموله پایشی و نمایش تصویر در مرکز، محموله مخابراتی ۴ جی- ال تی ای، محموله وای فای، ارتباط ماهواره‌ای، انتقال توان از سکو به محموله، دستگاه جمع آوری گاز، امکان مدیریت تصاویر از طریق فضای وب و تامین ارتباط بی سیم را ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بالن مدیریت بحران بر آسمان البرز افراشته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..