تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محورهای هراز و سوادکوه بازگشایی شد/تردد در محورهای مازندران تنها با زنجیرچرخ

ساعت: 22:45 منتشر شده در مورخ: 1397/10/27 شناسه خبر: 1450052

همزمان با بارش شدید برف در محورهای مختلف استان مازندران، محورهای هراز و سوادکوه بازگشایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، در بیست و هفتمین روز از زمستان سامانه سرو و بارشی وارد مازندران شده که پیامد آن بارش برف در ارتفاعات، باران در سطح استان، کاهش دما و وزش باد بوده است.

همان‌گونه که پیش‌بینی شده بود این سامانه به آسمان مازندران نفوذ پیدا کرد و انتظار داریم تا فردا تداوم داشته باشد.

ساعاتی قبل محورهای هراز، سوادکوه و کندوان به دلیل بارش شدید برف و کولاک مسدود شد که در حال حاضر محورهای هراز و سوادکوه بازگشایی شده است.

محور کندوان همچنان مسدود است و در محور کیاسر هم شاهد بارش شدید برف و کولاک هستیم.

تردد در محورهای مختلف کوهستانی و همچنین در محورهای هزار، کیاسر و سوادکوه با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

از منطقه امامزاده هاشم تا شهر گزنک ریزش برف بیشتر از دیگر مناطق است و هم‌اکنون برف و کولاک شدید در این مسیر مواصلاتی شاهد هستیم.

درحال حاضر در ارتفاعات تمامی محورهای مازندران ازجمله کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر شاهد بارش برف و در مناطق پایین دست شاهد بارش باران هستیم.

تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 امروز و فردا از محور هراز ممنوع است.

باتوجه به شرایط جوی تمام خودروها باید به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز شوند البته مأموران پلیس راه در قالب طرح زمستانی در سطح محورهای استان حضور دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محورهای هراز و سوادکوه بازگشایی شد/تردد در محورهای مازندران تنها با زنجیرچرخ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..