تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا در مرز زوال و انزوا است/ ایران فرش قرمز زیر پای مقامات مشرک آمریکا پهن نمی‌کند

ساعت: 22:28 منتشر شده در مورخ: 1397/10/27 شناسه خبر: 1450039

سردار سلامی در یادواره ۱۴ شهید رودبست بابلسر:

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سال‌ها فشار و تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند تا ایران را مهار کنند اما امروز این آمریکاست که در مرز زوال و انزوا قرار گرفته و مهار شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار حسین سلامی امشب در یادواره ۱۴ شهید والامقام روستای رودبست اظهار کرد: شهدا حقایقی زنده در عالم هستی هستند که توفیق ارتزاق بی‌واسطه در محضر حق را یافته‌اند.

وی تصریح کرد: روح شهادت، جهاد، ایستادگی، مقاومت، صبر، توکل و ثبات قدم که تجلی‌بخش ایمان حقیقی‌ست همچنان در جامعه جاری است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور ما، ارمغان و هدیه شهدای ماست، بیان کرد: دشمن آمده تا عزت را از ما بگیرد و ما را ذلیل کند، استقلال ما را بگیرد و نور اسلام را خاموش کند اما شهدا نور الهی را کامل و دشمنان را مایوس کردند.

سردار سلامی ادامه داد: ما جز شهادت نمی‌توانستیم بر دشمنانمان پیروز شویم، آنها در ظاهر بسیار قوی‌تر بودند اما شهیدان، آزادگان، جانبازان، رزمندگان و ولی‌فقیه ما مفهومی از قدرت را عرضه کردند که برای دشمن ناشناس بود. آن قدرت، ایمان بود.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس بزرگترین آزمایش برای ملت ایران رخ داد، چراکه همه دشمنان اسلام دست در دست هم دادند تا طلوع خورشید اسلام را مهار کنند اما نتوانستند چون خدا با ما بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه جهاد و شهادت لباس عزت ماست، افزود: اگر نجنگیده بودیم و خانواده شهدا صبر نکرده بودند، ما ده‌ها بار از دشمن شکست خورده بودیم، اما خدا راه را بر آنان بست و نگذاشت کفار بر مومنان غلبه کنند.

سردار سلامی اظهار کرد: قبل از انقلاب وابستگی به آمریکا را تجربه کردیم، دیدیم آن مخروبه ویرانه‌ای را که دین و دنیای ما را آتش می‌زد. زمانی که اسلام ظهور کرد، عزیز شدیم و خودمان کشورمان را ساختیم که این ارمغان شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: ایران تنها کشوری است که فرش قرمز زیر پای مقامات مشرک آمریکا پهن نمی‌کند و هیچ مسئول آمریکایی اجازه ورود به آن را ندارد. آمریکا غلط می‌کند فکر کند می‌تواند رزق ما را دهد. آمریکا اگر می‌تواند ۵۰ میلیون مردم گرسنه خود را سیر کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز دیدیم آمریکا در گوشه‌ای از سوریه هم دوام نیاورد و به اندازه ۱۰۰ سال درآمد نفتی ما هزینه کرد اما چیزی به دست نیاورد.

سردار سلامی با بیان اینکه آمریکا از مسلمانان و ملت ایران می‌ترسد و خداوند در دل دشمنان اسلام، رعب و وحشت را نقش می‌کند، افزود: سال‌ها فشار و تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند تا ایران را مهار کنند اما امروز این آمریکاست که در مرز زوال و انزوا قرار گرفته و مهار شده است.

وی گفت: آنها که پیش‌بینی می‌کردند ملت ایران ۴۰ سالگی خود را نمی‌بیند، در ۲۲ بهمن خواهند دید که این ملت ایستاده است و عزت خود را با دلار عوض نمی‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا در مرز زوال و انزوا است/ ایران فرش قرمز زیر پای مقامات مشرک آمریکا پهن نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..