تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئو / موسیقی فیلم؛ «جنگ ستارگان»

موسیقی فیلم؛ «جنگ ستارگان»

نخستین قسمت از سری فیلم‌های «جنگ‌های ستاره‌ای» که با نام «جنگ ستارگان» شناخته می‌شود، در سال ۱۹۷۷ توسط «جرج لوکاس» ساخته شد. آخرین نسخه از این سری فیلم‌های پرطرفدار و پرفروش که در ژانر حماسی – فضایی ساخته شده، در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود. موسیقی ماندگار این فیلم را «جان ویلیامز» آهنگساز و رهبر ارکستر سرشناس آمریکایی ساخت و جوایز معتبری مثل گرمی، اسکار و گلدن‌گلوب نصیبش شد. جان ویلیامزِ ۸۶ ساله تاکنون ۵۰ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و غیر از ساخت موسیقی متن بیش از ۱۰۰ فیلم سینمایی، برای چهار دوره بازی‌های المپیک و تعداد زیادی کنسرت و مجموعه تلویزیونی، موسیقی ساخته است.

دریافت ۴۵ MB

تدوینگر: الناز کبریایی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئو / موسیقی فیلم؛ «جنگ ستارگان»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..