تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه‌ سوپ بادمجان کبابی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بادمجان کبابی، طعمی لذیذ و متفاوت داشته و به ویژه در فصل سرما، خوردن آن خالی از لطف نیست. امروز تصمیم داریم روش تهیه‌ی سوپی متفاوت با بادمجان کبابی را به شما آموزش دهیم. برای آشنایی با مواد اولیه و روش پخت این سوپ، با ما همراه باشید.

طرز تهیه‌ سوپ بادمجان کبابی

مواد لازم:

بادمجان متوسط: دو عدد

روغن زیتون: ۵ قاشق غذاخوری

پیاز خلالی شده: دو پیمانه

نمک و فلفل: به میزان لازم

سیر رنده شده: ۶ حبه

فلفل قرمز: کمی

آب مرغ: ۶ پیمانه

آب لیمو: ۴ قاشق غذاخوری

رنده‌ی پوست لیموترش: نصف قاشق چایخوری

آویشن: یک قاشق غذاخوری

جعفری خرد شده: یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه:

روی پوست بادمجان‌ها سه برش طولی ایجاد کرده و آن‌ها را داخل سینی قرار می‌دهیم. سینی را به مدت سه تا چهار دقیقه داخل فر قرار می‌دهیم. وقتی یک طرف بادمجان‌ها کبابی شد، آن‌ها را می‌چرخانیم و چهار دقیقه دیگر زمان می‌دهیم تا کاملا کبابی شوند؛ سپس آن‌ها را پوست گرفته و خرد می‌کنیم.

سه قاشق روغن زیتون را در ظرفی ریخته روی حرارت متوسط قرار می‌دهیم. پیاز را اضافه کرده و به مدت هفت تا هشت دقیقه تفت می‌دهیم. نمک و فلفل را به همراه فلفل قرمز، سیر و بادمجان به مواد قبلی افزوده و پس از مخلوط کردن، به مدت پنج دقیقه اجازه می‌دهیم تا روی حرارت ملایم بماند.

مخلوط به دست آمده را داخل مخلوط کن ریخته و اجازه می‌دهیم یکدست شود. سه قاشق آبلیمو یا بیشتر (بسته به ذایقه شما) به مواد اضافه می‌کنیم. رنده‌ی پوست لیموترش و دو قاشق روغن زیتون را می‌افزاییم.

آب مرغ را در قابلمه‌ای مناسب ریخته مواد سوپ را به همراه آویشن، به آن اضافه می‌کنیم و پس از مخلوط کردن، اجازه می‌دهیم تا سوپ، جا بیفتد.

سوپ آماده شده را در ظرفی مناسب ریخته و با جعفری خرد شده، تزیین می‌کنیم.

منبع: تابناک باتو

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه‌ سوپ بادمجان کبابی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..