تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت رئیس سازمان اوقاف به مناسبت درگذشت محمدرضا اعتمادیان

پیام تسلیت رئیس سازمان اوقاف به مناسبت درگذشت محمدرضا اعتمادیانبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی درگذشت محمدرضا اعتمادیان یار دیرین و صدیق امام و رهبری تسلیت گفت.

در پیام حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی آمده است:
درگذشت تأسفبار مرحوم مغفور محمدرضا اعتمادیان، یار دیرین و صدیق امام و رهبری را که در پی یک عمر خدمت مخلصانه به اسلام و انقلاب و با کارنامه‌ای پربار از باقیات صالحات به سرای باقی شتافت، به خانواده ایشان و علاقمندان انقلاب و نظام اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

آن مرحوم پیش و پس از انقلاب منشأ آثار خیر برای نهضت و نظام اسلامی بود و در مسئولیت‌های متعدد پس از پیروزی انقلاب، از جمله در آستان قدس رضوی، دانشگاه امام صادق(ع)، شورای مرکزی حزب مؤتلفة اسلامی، کمیتة امداد امام و به‌خصوص در رأس سازمان اوقاف و امور خیریه، خدمات ارزشمندی به یادگار گذاشت که به فضل الهی آثار و برکات آن‌ها موجب تعالی روح ایشان در محضر پروردگار خواهد بود.

از خداوند رحمان و رحیم مسئلت دارم روح این مجاهد متّقی و خدوم و انقلابی را در جوار رحمت خود قرار داده و برای بازماندگان محترم اجر جزیل و صبر جمیل عنایت فرماید.

سید مهدی خاموشی
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت رئیس سازمان اوقاف به مناسبت درگذشت محمدرضا اعتمادیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..