تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اینستاگرامی سردار سلیمانی در وصف شهید قاسم میرحسینی +فیلم

#سیدالشهدای_شهدای_سیستان | پست اینستاگرامی سردار سلیمانی در وصف شهید قاسم میرحسینی

 به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید حاج قاسم میرحسینی، جانشین و قائم مقام حاج قاسم سلیمانی در لشکر ۴۱ ثارالله از شهدای کم نظیر و کمتر شناخته شده دوران دفاع مقدس است.رهبر معظم انقلاب در تجلیل از این شهید بزرگوار فرموده اند: "شهید حاج قاسم میرحسینی که از سرداران لشکر ‪ثارالله می‌باشد، از آن شخصیت‌های استثنایی و جالب است که من مردم سیستان را اینگونه شناختم."

سردار سلیمانی به این شهید دوران دفاع مقدس بسیار علاقه مند بوده به گونه‌ای که پس از سالها هرگاه نزد وی نامی از شهید میرحسینی برده شود به شدت متحول و منقلب می شود و این شهید بزرگوار را سیدالشهدای شهدای سیستان معرفی می کنند.

حاج قاسم سلیمانی در وصف شهید میرحسینی می‌گوید: قاسم میرحسینی ، بزرگ لشکر 41 ثارالله بود که واقعاً من امروز در هر مأموریتی جای خالی او را می‌بینم. شهید میرحسینی در بعد خودش در تمام صحنه جنگ تک بود. در مورد شهید میرحسینی هرچه بگویم احساس می‌کنم اصلاً نمی‌توانم حق او را ادا کنم. خیلی روح بزرگی داشت.
یک مالک اشتر به‌تمام‌معنا بود. من نمی‌دانم مالک هم توی صحنه سخت محاصره جنگ مثل شهید میرحسینی بوده یا نبوده.
شهید میرحسینی فرمانده‌ای بود که همه ابعاد یک فرمانده اسلامی را با تعاریف اصیل آقا امیرالمومنین(ع) دارا بود. با معنویت ترین شخصیت لشکر ثارالله بود. صدای دل‌نشین آوای قرآن شهید میرحسینی را هر کس می‌شنید از خود بی‌خود می‌شد.

صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به مناسب سالگرد شهادت این شهید والا مقام ویدئویی را با عنوان سیدالشهدای شهدای سیستان منتشر کرد.

"‌#سیدالشهدای_شهدای_سیستان

در وصف #شهید_میرحسینی؛ بمناسبت ایام سالگرد شهادت"

#سیدالشهدای_شهدای_سیستان | پست اینستاگرامی سردار سلیمانی در وصف شهید قاسم میرحسینی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اینستاگرامی سردار سلیمانی در وصف شهید قاسم میرحسینی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..