تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت عادل به تلویزیون با طعنه به کارگردان ایرانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فردوسی پور که پس از تعطیلی لیگ برتر برنامه نود را هم موقتا تعطیل کرده بود، بیشتر درگیر نوشتن و البته تصحیح کردن امتحانات دانشجویانش بود. او که رقابتی مهمی در جام ملت ها برای گزارش کردن پیدا نکرده بود، مدتی از تلویزیون به دور بود. بازه ای که برای مجری برنامه نود بدون جنجال هم نبود. اما بازگشت فردوسی پور به تلویزیون بدون طعنه نبود. او در شرایطی که بازی نتیجه 0-1 به نفع قطر در حال پیگیری بود با اشاره به حرف های مسئولین عربستان درباره جدایی ورزش و سیاست گفت: «اینجوری هم نبود که عربستانی ها باید به قطر ده تا بزنند و مثلا امارات را 0-1 ببرند.»

در شرایطی که واکنش ها نسبت به حرف های مسعود ده نمکی پایان ندارد، قطر با پیروزی 0-2 مقابل عربستان به مصاف عراق رفت و عربستان نیز به ژاپن برخورد کرد. 

43255




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت عادل به تلویزیون با طعنه به کارگردان ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..