تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه‌ای زیبا در هوای زمستانی رودخانه پرسامپسکات +فیلم

صحنه ای زیبا از پدیده ای طبیعی که زمستان وسرما مسبب آن است+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درست است که زمستان می‌تواند خطرناک باشد اما از سوی دیگر قادر است پدیده‌ای بسیار فریبنده و زیبا هم باشد. از توپ‌های اسرارآمیز یخی تا قندیل‌های یخی که زیر اقیانوس تشکیل می‌شوند، همه این پدیده‌ها بسیار عجیب و غیرعادی هستند. حال این پدیده سرد و فریبنده ساکنانی که در نزدیکی رودخانه پرسامپسکات واقع در ایالت مین در شمال شرقی آمریکا زندگی می‌کنند را با به وجود آمدن دیسک یخی غول‌پیکر در آب، متحیر کرده است.

قطر این دیسک فوق العاده ۹۰ است که بر اثر سرما و یخبندان روی رودخانه بسته شده و علاوه بر آن به دلیل جریان رودخانه نه تنها روی آب شناور است بلکه حرکتی چرخشی دارد. شاهدان عینی اعتراف می‌کنند که جذابیت جالب توجهی روی رودخانه به وجود آمده و چنین پدیده طبیعی باور نکردنی است.

البته ناگفته نماند عده‌ای بر این باورند که این دیسک یخی، پلتفرمی (نرم‌افزار یا سخت‌افزاری است که برای میزبانی یک اپلیکیشن یا سرویس مورد استفاده قرار می‌گیرد) برای ارتباط بیگانگان با زمین است.

انتهای پیام/

پدیده ای زمستانی در شمال آمریکا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه‌ای زیبا در هوای زمستانی رودخانه پرسامپسکات +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..