تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات کشتی استان تهران با قهرمانی پیشوا

مسابقات کشتی نونهالان و خردسالان استان تهران در شهرستان پیشوا با معرفی نفرات برتر پایان یافت.


به گزارش خبرگزاری صداو سیما؛ بزرگترین رویداد ورزشی در رشته کشتی فرنگی و آزاد با حضور بیش از سیصد کشتی گیر از شهرهای استان تهران و استان های همجوار در سالن چند منظوره شهدای گمنام در بیست و پنج وزن به پایان رسید.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا گفت: تیم شهرداری پیشوا مقام اول، تیم مقاومت پیشوا مقام دوم و تیم قرچک مقام سوم رابدست آوردند و تیم شهرری تیم اخلاق این مسابقات شد.
طاهری گندمانی افزود: در این دوره از رقابتها که به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با عنوان جام شهرداری وشورای شهر پیشوا و در سالن چندمنظوره شهداء گمنام برگزار گردید ؛ 340 کشتی گیر در 28 وزن مختلف ودر رده های سنی پهلوانک ها ، خردسالان و نوجوانان و در دو رشته فرنگی و آزاد با هم به رقابت پرداختند.
وی گفت: حضور تیمهایی از سه استان اراک ، سمنان،قم و تیم های شهرداری پیشوا، مقاومت پیشوا، ورزش وجوانان پیشوا ، جلیل اباد ، ملارد، نسیم شهر ، باقر شهر ، شهر ری، قرچک، ورامین، کهریزک، شور اباد، حسن اباد، فیروز اباد ،پاکدشت، خیراباد، الغدیر و خلیج فارس از استان پهناور تهران نشان از کمیت وکیفیت بالای این مسابقات داشت.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا گفت: این مسابقات به همت سیدمحمدحسینی رئیس هیئت کشتی و اعضاء آن و با حمایت امیری شهردار و شواری اسلامی شهر برگزار شد.
پس از مراسم اهداء جوایز و احکام قهرمان، عباسی فرماندار ورزشی شهرستان پیشوا گفت: همبستگی و تعامل ادارات با یکدیگر نظیر این حرکت فرهنگی ورزشی موجب پیشرفت منطقه در سطوح استانی و کشوری می شود و قابل تحسین است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات کشتی استان تهران با قهرمانی پیشوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..