تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمايش آثار هنرمندان خوشنویس شهرری در نمایشگاه «خط رو خط»

نمایشگاه گروه هنری «خط رو خط» با حضور هنرمندان خوشنویس شهرری از 28 دی تا 4 بهمن 1397 در گالری فرهنگ و هنر گویا برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در این نمایشگاه آثاری در قالب خوشنویسی و نقاشیخط از جواد صادقی، سید حسین نوید، علی اشرفی، محمد حسین احمدی، ناهید شعبانی، مریم شیخ لر، اسماعیل صادقی، مریم صالح و مریم لبیکی به نمایش در می آید.

مراسم گشايش اين نمایشگاه 28 دی از ساعت 16 تا 21 برگزار خواهد شد.

علاقه مندان مي توانند برای تماشای آثار این نمایشگاه به گالری فرهنگ و هنر گویا به نشاني خیابان کریمخان زند، روبروی ایرانشهر، شماره 91 مراجعه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمايش آثار هنرمندان خوشنویس شهرری در نمایشگاه «خط رو خط»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..