تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود SuperCity: Build a Story 1.23.2 – بازی شبیه ساز شهر شگفت انگیز برای اندروید

با تجربه بازی SuperCity: Build a Story می توانید آرزوهای بلندپروازانه خود را دنبال کنید و برای ساخت یک زندگی بهتر، تبدیل به یک رهبر خوب شوید. شما هر آنچه که می خواهید را در بازی خواهید داشت و می توانید بیش از هزار شهر با گستره بسیار بلند را ایجاد کنید. ایجاد دکوراسیون های منحصربفرد در بازی ممکن شده است و این ها به شما کمک می کند که ایده های خلاقانه خود را در زمینه طراحی در بازی پیاده سازی کنید. چشمه های آبشاری و ویلاهای لوکس در بازی وجود دارند که برای علاقه مندان زیباسازی شهری بسیار عالی و جذاب است. این بازی را می توانید برای سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر دریافت و نصب کنید.

SuperCity: Build a Story 1.23.2 Apk + Data

کاور-SuperCity-Build-a-Story

*/ ]]> اسکرین-شات-SuperCity-Build-a-Story اسکرین-شات-SuperCity-Build-a-Story اسکرین-شات-SuperCity-Build-a-Story info

Have fun and bring your most ambitious architectural dreams to life!
Build everything you’ve ever wanted! Over 1000 unique buildings and decorations will help you create your very own SuperCity. Cozy coffee shops, luxurious villas, splashing fountains, playgrounds and lots lots more!

WHAT’S NEW
Tis almost the season!

Winter is floating ever closer to SuperCity, join your citizens in getting ready for a bit of cold weather and a lot of fun!
Samantha is coming back to visit with her trusty helpers, the Elves.
Get new buildings and decorations in the Christmas events!

راهنمای نصب

فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب کنید.

فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

پوشه دیتا (com.playkot.supercity) را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb کپی کنید.

از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود SuperCity: Build a Story 1.23.2 – بازی شبیه ساز شهر شگفت انگیز برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..