تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Middle East Empire 2027 2.9.2 – بازی استراتژیک امپراطوری خاورمیانه برای اندروید

در Middle East Empire 2027 می توانید به بزرگترین رهبر خاورمیانه تبدیل شوید و در نبردهای استراتژیک بازی شرکت کنید. شما باید ابتدا کشور خود را انتخاب کنید و سپس با دشمنانی که از هوش مصنوعی بالایی برخوردارند، نبرد کنید. هرگاه که از استراتژی و تاکتیک بالایی بهره مند شدید، می توانید پیروز شوید و کشور خودتان را به سمت آقایی در منطقه به پیش ببرید. در این بازی مهارت حرف اول را می زند و هیچگاه می توانید با تکیه بر شانس یا نیروهای قوی تر پیروز شوید. بازی سرعت بسیار بالایی دارید و کشورهایی همچون ایران و یمن و عربستان و دیگر کشورها در بازی حضور دارند. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالار نصب و اجرا می شود.

Middle East Empire 2027 2.9.2 Apk + Mod

کاور-Middle-East-Empire-2027

*/ ]]> اسکرین-شات-middle-east-empire-2027 اسکرین-شات-middle-east-empire-2027 اسکرین-شات-middle-east-empire-2027 info

Become the greatest leader of the Middle East!
Select your country you wish to lead (Egypt, Palestinian Authority, Iran, Lebanon, Syria, Turkey, Jordan, Iraq, Kuwait, Saudi Arabia, United Arab Emirates, Yemen, Oman, Qatar, Bahrain, Cyprus and Israel) and play against the smart AI enemies. With excellent leadership skills, strategy and tactics, you could lead your country to the win.

WHAT’S NEW
* Improved game speed and visibility.
* Fixed bugs and continue to improved the Artificial intelligence.

Translators
If you can help us to translate the game to other languages please contact us.

We going to release in 1.3.2019 multiplayer version for all Empire 2027 versions.
7 human players, 21 AI players, alliances, map theme selection etc…
Your support important to us to continue developing.
Thank you,
iGindis Team

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Middle East Empire 2027 2.9.2 – بازی استراتژیک امپراطوری خاورمیانه برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..