تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Garena Contra: Return 1.13.53.2191 – بازی اکشن گارنا کنترا برای اندروید

بازی Garena Contra: Return یک اثر کلاسیک اکشن است که می توانید با حالت های مختلف تجربه کنید و لذت بودن در کنار دیگر بازیکنان آنلاین را تجربه کنید. شما در این بازی باید نبردهای جذابی را با شخصیت موردعلاقه خود تجربه کنید و مراحل را یک به یک دنبال کنید. طراحی شخصیت ها است که حرف اصلی را در این اثر می زند و می توانید به تمامی بخش های مربوط به ارتقا آنها دستیابی داشته باشید. برای این منظور باید سکه های لازم را کسب کنید و در نهایت رفته رفته شاهد کمال کاراکترهای خود باشید. یکی از بهترین بخش های بازی مربوط به PvP است که در واقع میدانی برای قدرت نمایی کاراکتر شما در برابر دوستانتان است و می تواند بسیار نفس گیر باشد. این بازی روی سیستم عامل اندروید  ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Garena Contra: Return 1.13.53.2191 Apk + Data

کاور-Garena-Contra-Return

*/ ]]> اسکرین-شات-garena-contra-return اسکرین-شات-garena-contra-return اسکرین-شات-garena-contra-return info

“Contra Returns” retains the classic side-scrolling shooter action gameplay along with various modes for users to enjoy. In the new update, “Contra Returns” brings you exciting new features that will enhance your gaming experience like no other!

راهنمای نصب

فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب کنید.

فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

پوشه دیتا (com.garena.game.hdltw) را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb کپی کنید.

از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Garena Contra: Return 1.13.53.2191 – بازی اکشن گارنا کنترا برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..