تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاشیه‌های دیدار تیم‌های فوتبال عربستان و قطر

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم های فوتبال عربستان و قطر از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه بن زاید اسپورت سیتی ابوظبی بین عربستان و قطر برگزار شد.

یکی از سیاسی‌ترین بازی‌های تاریخ جام ملت‌های آسیا در حالی در ورزشگاه بن زاید اسپورت سیتی ابوظبی بین عربستان و قطر برگزار شد که با توجه به اختلاف سیاسی میزبان جام ملت‌ها با قطری‌ها تقریبا کمتر از ۲۰ هوادار قطری برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضوردارند.

این در حالی است که حدود ۴ هزار هوادار عربستانی برای حمایت از تیم ملی کشورشان به ورزشگاه محمد بن زاید آمده اند و برخی از آن‌ها برای خوش خدمتی به مسئولان کشور امارات پرچم این کشور را در دست داشتند.

زمانیکه هم که سرود ملی قطر در حال پخش بود هواداران عربستان به جای احترام به این کشور و سکوت به هو کردن قطری‌ها پرداختند.

برخی هواداران اماراتی هم با در دست داشتن پرچم عربستان بین هواداران این تیم نشسته بودند تا ائتلاف سعودی- اماراتی برای تقابل با قطر شکل بگیرد.

با این وجود فلیکس سانچز باس سرمربی اسپانیایی قطر پیش از شروع بازی سمت خوان آنتونیو پیتزی رفت و با او و دستیارانش خوش و بش کرد.

هواداران عربستان از همان ابتدای بازی با بلندگو‌های مخصوص خود به حمایت از این تیم و شعار دادن علیه قطری‌ها پرداختند.

ماموران امنیت ورزشگاه محمد بن زاید هم نظارت خاصی روی عبور و مرور خبرنگاران کشور‌های مختلف دارند تا این بازی رنگ و بوی سیاسی تری بگیرد.

جو ورزشگاه زاید اسپورت در این بازی کاملا به ضرر قطری‌ها است و با هر حمله تیم عربستان شدت تشویق هواداران این تیم تمرکز قطری‌هایی که هیچ پرچمی از آن‌ها در جایگاه هواداران ورزشگاه نیست به هم می‌ریزد.

به دنبال از دست رفتن پنالتی حسن الهیدوس تمام نیکمت نشین‌ها و هواداران عربستان دقایقی هلهله کنان از این امر شادی می‌کردند تا اینکه معز علی، آقای گل فعلی رقابت‌ها با به ثمر رساندن گل نخست قطری‌ها آن‌ها را وادار به سکوت کرد. این مهاجم ۶ گله پس از این گل به سمت پرچم کرنر سمت راست زمین عربستان رفت و با لگدی محکم آن را از جایش درآورد تا خشم عربستانی‌ها افزایش یابد.

سرتکو کاتانچ، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق که تیمش باید در مرحله بعدی جام ملت های آسیا به مصاف تیم صدرنشین گروه E که به احتمال فراوان قطر است برود برای تماشای دیدار عربستان و قطر همراه با دستیار خود به ورزشگاه شیخ زاید آمده بود.

پس از اعلام خطای معز علی روی بازیکن عربستان در صحنه گل قطری ها که به شکل مشکوکی مردود اعلام شد تمام هواداران عربستانی که برای لحظاتی در بهت فرو رفته بودند فریاد شادی سر دادند.

انتهای پیام/

دیدار عربستان و قطر در ورزشگاه بن زاید اسپورت سیتی ابوظبی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاشیه‌های دیدار تیم‌های فوتبال عربستان و قطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..