تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک نیمه تا قطعی شدن دیدار ایران و عمان در مرحله نیمه نهایی

یک نیمه تا قطعی شدن دیدار ایران و عمان در مرحله نیمه نهاییبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله گروهی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا امشب به پایان می‌رسد و تکلیف تمام ۱۶ تیم حاضر در مرحله گروهی این مسابقات مشخص خواهد شد.

تاکنون حضور تیم‌های امارات، تایلند و بحرین (گروه اول) اردن و استرالیا (گروه دوم) کره جنوبی، چین و قرقیزستان (گروه سوم) ایران و عراق (گروه چهارم) قطر و عربستان (گروه پنجم) و ژاپن، ازبکستان و عمان (گروه ششم) در مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده است و فلسطین هم که تا پیش از دیدار‌های امروز (پنج شنبه) کورسوی امیدی برای صعود از گروه دوم به عنوان یکی از چهار تیم برتر سوم داشت با توجه به برتری عمان مقابل ترکمنستان از گردونه این رقابت‌ها حذف شد.

هرچند تکلیف آخرین تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌ها پس از اتمام دیدار‌های گروه پنجم مسابقات مشخص می‌شود، اما با توجه به تفاضل گل پایین تیم‌های لبنان و کره شمالی نسبت به ویتنام و تساوی این ۲ تیم در نیمه اول بعید به نظر می‌رسد شاگردان پارک هانگ سئو در تیم ویتنام که با تیم‌های ایران، عراق و یمن هم گروه بودند راهی مرحله بعدی نشوند.

با این تفاسیر تکلیف حریف ایران هم در مرحله بعدی رقابت‌ها تا حد زیادی مشخص شده و شاگردان کارلوس کی روش با توجه به صعود چهار تیمی که در گروه‌های A، C، D. و F. در رتبه سوم قرار گرفتند به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات باید در این دور به مصاف عمان بروند.

تیم ملی عمان با سرمربیگری پیم فربیک در جتم ملت‌های آسیا شرکت کرده است. این تیم در نخستین بازی خود در جام ملت‌ها مقابل ازبکستان ۲ بر یک شکست خورد و بازی بعدی اش را هم مقابل ژاپن با اشتباهات مسلم داوری که به ضرر این تیم تمام شد یک بر صفر به سامورایی‌ها واگذار کرد. البته سرخ پوشان خلیج فارس در بازی پایانی خود در مرحله گروهی ۳ بر یک ترکمنستان را شکست دادند تا به عنوان یکی از تیم‌های سوم راهی مرحله بعدی شوند.

ایران و عمان از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه یک شنبه ۳۰ دی در ورزشگاه محمد بن زاید با هم بازی می‌کنند.

بیشتربخوانید:

دبل آزمون کابوس فوتبال ویتنام شد

ایرانی‌ها ویتنام را از جام ملت‌های آسیا محو کردند

شروع مطمئن ایرانی‌ها برای فتح جام ملت‌های آسیا

انتهای پیام/

آخرین اخبار جام ملت های آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک نیمه تا قطعی شدن دیدار ایران و عمان در مرحله نیمه نهایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..