تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شگفتی‌سازی نامی‌نو در بابلسر / پیکانی‌ها صدرنشین شدند

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان امروز با برگزاری ۳ مسابقه وارد هفته نهم خود شد.

در این هفته از مسابقات سه دیدار در شهر‌های تهران، سمنان و بابلسر برگزار شد و تیم‌های میهمان هفته را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

در تهران تیم تجارت مبنا کاسپین که با هدایت مریم هاشمی و در اختیار داشتن بازیکنان تیم ملی امید در لیگ حضور دارد مقابل تیم ذوب آهن اصفهان به میدان رفت و در پایان این دیدار با حساب ۳ بر صفر تن به شکست داد. مبنا تجارت هفته قبل در دیدار مقابل نامی نو نیز شکست خورده بود.

در دیگر دیدار‌های این هفته نامی نو مقابل تیم توپکا در بابلسر به پیروزی رسید و پیکان با حساب ۳ بر صفر مقابل تیم شهرداری سمنان به برتری رسید.

**نتایج کامل هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان به شرح زیر است:

مبنا تجارت کاسپین صفر – ذوب آهن ۳

شهرداری سمنان صفر – پیکان ۳

توپکا بابلسر یک – نامی نو ۳

انتهای پیام/

نتایج هفته نهم لیگ برتر بانوان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شگفتی‌سازی نامی‌نو در بابلسر / پیکانی‌ها صدرنشین شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..