تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی با کمک خیرین در دانشگاهها تکمیل می شود

مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:

بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی با کمک خیرین در دانشگاهها تکمیل می شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، جمشید اسماعیلی مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درجلسه هم اندیشی طرح احداث پردیس مرکز آموزش عالی کاشمر  گفت: برای بهره‌برداری از ساختمان مرکز آموزش عالی کاشمر نیازمند همراهی و کمک تمام مسئولان؛ و خیران نیک اندیش شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰۰ پروژه توسط خیرین در دانشگاه‌ها در حال احداث است  افزود: خیرین بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در دانشگاه‌های شهر‌های مختلف هزینه کرده‌اند، اما دولت در تعهدات خود عقب است.

مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  گفت: با وجود مشکلات توانستیم سال جاری تا حدودی میزان اعتبارات را افزایش دهیم، در پروژه‌های دانشگاهی ابتدا خیرین باید طرحی را شروع کرده و بسازند و سپس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آن را تکمیل کند.

اسماعیلی افزود: دانشگاه احداث کردن و دانشجو انتخاب کردن کار سخت و خاصی نیست؛ مهم این است که نتیجه اقداماتی را که انجام می‌دهیم، پیش‌بینی کرده و بدانیم برای چه هدفی این کار را انجام داده‌ایم.

وی گفت: دانشگاه‌های بسیاری احداث کرده‌ایم که دانشجویانی نیز دارند، اما بعد از فارغ‌التحصیل شدن بیکار هستند. باید رشته‌هایی را جذب کرد که بازار کار آن وجود داشته باشد.

در پایان این نشست شهردار، فرماندار و خیران نیک اندیش شهرستان کاشمر قول مساعدت و همکاری برای ساخت پردیس مرکز آموزش عالی دادند.

گفتنی است، مراسم شروع به کار پروژه‌های عمرانی و ساخت پردیس مرکز آموزش عالی کاشمر با اعتبار تخصیص داده شده از وزارت علوم و تحقیقات، ساختمان جدید مرکز آموزش عالی کاشمر در زمینی به مساحت ۷ هکتار احداث خواهد شد.

انتهای پیام//و.ت

برگزاری جلسه هم اندیشی طرح احداث پردیس مرکز آموزش عالی کاشمر 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی با کمک خیرین در دانشگاهها تکمیل می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..