تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۷ استان کشور در اجرای طرح ملی همسفران خورشید همکاری کردند

۱۷ استان کشور در اجرای طرح ملی همسفران خورشید همکاری کردندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سیدمجتبی احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در آئین تجلیل ۵۰۰ نفر از برترین‌های منتخب جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و ارتقاء درجه و نشان امدادگران و نجاتگران استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و گلستان،  گفت: طرح همسفرمان خورشید پس از طرح نوروزی شلوغ‌ترین و پرکارترین ماموریت کاری ما در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بوده و ۱۷ استان کشور همکاری بسیارخوبی در اجرای هرچه بهتر این طرح داشتند.


وی با بیان اینکه از زمان ملی شدن طرح همسفران خورشید خدمات این مجموعه به شکلی بهتر، مطلوب‌تر و هماهنگ‌تر برگزار می‌شود، افزود: بیش از ۱۲۰۰ داوطلب جمعیت هلال احمر به خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام رضا (ع) در ایام دهه شفاعت پرداختند .


احمدی گفت: در مسیر خدمت‌رسانی بهتر و شایسته‌تر امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر نیازمند همکاری‌های بین بخشی و هماهنگی‌های لازم میان نهاد‌های خدمت‌رسان و امدادی به‌خصوص در مواقع بحرانی و حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی هستیم تا برترین و سریع‌ترین خدمت ممکن به حادثه‌دیدگان ارائه شود و خوشبختانه این هماهنگی‌ها در خراسان رضوی به‌خوبی مشهود است.

انتهای پیام//د.ف

تجلیل از ۵۰۰ نفر از برترین‌های منتخب جمعیت هلال احمر خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۷ استان کشور در اجرای طرح ملی همسفران خورشید همکاری کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..