تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Skyward 1.1.2 – بازی آرکید اندروید

Skyward یکی از آثار جذاب و اعتیادآور کچاپ است که می توانید تجربه کنید و با گیم پلی سرگرم کننده بازی همراه شوید. در این بازی شما به آسمان سفر می کنید و باید پازل های بازی را جل کنید. آرامش درونی یکی از ثمره های بازی است و می توانید به صورت بی پایان رکورد خود را بالا ببرید. نمرات بازی نشان می دهد که می توانید تا ساعت ها از بازی لذت ببرید و به دل چالش شیرجه بزنید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود. بازی از ترکیب بندی بسیار خوبی بهره مند شده است و می توانید محیط جذاب با چالش های متنوع را تجربه کنید.

Skyward 1.1.2 Apk

کاور-Skyward

*/ ]]> اسکرین-شات-Skyward اسکرین-شات-Skyward اسکرین-شات-Skyward info

A great journey to the sky starts with a single step.

Through dynamic escher-style labyrinths you will reach your inner peace in this endless one-tap-one-step game.

Get higher scores to unlock new patterns and beat everyone in the leaderboard!

WHAT’S NEW
New Dark Hardcore Mode! Dive into a new dimension.
New achievements.
Remove all ads.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Skyward 1.1.2 – بازی آرکید اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..