تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش شدید برف، البرز را در بر گرفت

۸۲۱۱۷۸

۶۱۰ بازدید

رئیس پلیس راه البرز با اشاره به بارش برف در استان البرز از شهروندان خواست در جاده‌های کوهستانی به خصوص محور «کرج - چالوس» تردد غیرضروری نکنند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس راه البرز با اشاره به بارش برف در استان البرز از شهروندان خواست در جاده‌های کوهستانی به خصوص محور «کرج - چالوس» تردد غیرضروری نکنند.

سرهنگ «رضا گودرزی» در گفت‌وگویی از بارش شدید برف در استان به خصوص محورهای کوهستانی خبر داد و گفت: با توجه به این بارش‌ها و احتمال ریزش بهمن، رانندگان از سفرهای غیرضروری در این مسیرها خودداری کنند.

وی گفت: اکنون همه محورهای ارتباطی استان البرز به غیر از مسیر «شمشک - دیزین» باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

گودرزی افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ در جاده «کرج - چالوس» با توجه به بارش برف الزامی‌ست.

وی یادآورشد که با توجه به احتمال سقوط سنگ و بهمن از سفرهای غیرضروری در جاده «کرج - چالوس» خودداری شود.

بارش برف در البرز از ساعاتی پیش آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا ظهر فردا جمعه 28 دی ماه ادامه داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش شدید برف، البرز را در بر گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..