تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاپیتان هند بازنشستگی خود را تکذیب کرد

کاپیتان هند بازنشستگی خود را تکذیب کردبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حذف هند از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ شایعاتی مبنی بر بازنشستگی سونیل چتری کاپیتان این تیم مطرح شد، اما این بازیکن ۳۴ ساله این شایعه را تکذیب کرد.

او در مصاحبه اختصاصی با هندوستان تایمز گفت: هیچ دلیلی برای بازنشسته شدن نیست. یک روز شماره ۱۰ پیدا خواهد شد که بهتر از من خواهد بود. تا آن زمان، من فکر می‌کنم می‌توانم به تیم کمک کنم.

این مهاجم که در پیروزی ۴ بر ۱ تیم هند در بازی مرحله گروهی برابر تایلند ۲ گل زد، درباره شکست یک بر صفر در بازی پایانی برابر بحرین، بازی‌ که برای صعود فقط نیاز به تساوی داشتند صحبت کرد و اعتراف کرد: به لحاظ ذهنی، ما خودمان فرصت را از بین بردیم. از نظر بدنی، ما خسته نبودیم کسی مانند هالی می‌تواند ۱۸۰ دقیقه دیگر کار کند.

او همچنین درباره برخی از نکات مثبت که در این مسابقات، صحبت کرد و به تمجید از عملکرد تیم در بازی برابر تایلند و امارات پرداخت. امارات متحده عربی، تایلند، بحرین تیم‌های کوچک نیستند. امارات متحده عربی بیشتر از ما رنج برد. ما مقابل امارات و تایلند نشان دادیم چه توانایی داریم. برای من این به معنی بهبود است. از نظر من، به این معنی است که ما باید یک سطح دیگر بازی خود را ارتقا دهیم و این امکان وجود دارد.

این ۲۳ بازیکن نشان داده اند که می‌توانند حفظ توپ کنند، حمله کنند و حتی در این سطح گل بزنند.

انتهای پیام/

توضیح کایپتان هند درباره خداحافظی اش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاپیتان هند بازنشستگی خود را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..