تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود ژاپن به عنوان صدرنشین با غلبه بر ازبکستان

۸۲۱۱۸۰

۸ بازدید

پس از برگزاری دو دیدار پایانی گروه F در مرحله گروهی ژاپن بر ازبکستان غلبه کرد و به عنوان صدرنشین صعود کرد.

خبرگزاری تسنیم: در آخرین روز از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا 2019 دو دیدار از گروه F به طور همزمان از ساعت 17 امروز (پنجشنبه - به وقت تهران) برگزار شد که نتایج نیمه نخست این دو دیدار به شرح زیر است:

* ژاپن 2 - ازبکستان یک
گل‌ها: یوشینوری موتو (43)، سوکاسا شیوتانی(58) برای ژاپن و شاهمرادوف (40) برای ازبکستان
کارت زرد: یوشینوری موتو، سوکاسا شیوتانی از ژاپن

* عمان 3 - ترکمنستان یک
گل‌ها: احمد المهیجری (20)، محسن الغسانی (84) و محمد المسلمی (3+90) برای عمان و آنادوردیف (41) برای ترکمنستان
کارت زرد: هارب السعدی، خالد البریکی و محسن الغسانی از عمان و آنادوردیف، سردار گلدیف، ممد اورازمحمدوف ، احمت آتایف و مکان ساپاروف از ترکمنستان

در پایان و در جدول رده‌بندی گروه F ژاپن با 9 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین صعود کرد، ازبکستان با شش امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و به همراه ژاپن به دور بعدی راه یافت. عمان نیز با کسب سه امتیاز در رتبه سوم این گروه قرار گرفت و به عنوان یکی از تیمهای برتر سوم گروه‌های شش‌گانه به جمع 16 تیم برتر جام ملت‌های آسیا صعود کرد. ترکمنستان نیز بدون امتیاز به کار خود در این مسابقات خاتمه داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود ژاپن به عنوان صدرنشین با غلبه بر ازبکستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..