تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید ویژه کومان از مدافع مورد توجه بارسا

۸۲۱۱۷۵

۲۶۸ بازدید

رونالد کومان، سرمربی هلند معتقد است که ماتایس دی لیخت، مدافع اژاکس که مورد توجه بارسلونا قرار دارد، تا دو سال دیگر بهترین مدافع میانی جهان خواهد بود.

ورزش سه: ماتیاس دی لیخت 19 ساله آژاکس مورد توجه باشگاه‌های بزرگی در سطح اروپا از جمله بارسلونا قرار گرفته است. حال رونالد کومان، سرمربی هلند به تمجید از او که 13 بازی ملی دارد پرداخت و آینده درخشانی را در انتظارش دانست.

تمجید ویژه کومان از مدافع مورد توجه بارسا

او گفت:" دی لیخت و دی یونگ بازیکنان ویژه ای به چندین دلیل هستند. دی لیخت جوانتر است، 19 ساله است و در پست مهمی بازی می‌کند، در دفاع میانی. او کاپیتان آژاکس است و از آکادمی آنها به تیم اصلی رسیده است. مثل این است که بگوییم آکادمی بارسا زیرا کیفیتی مشابه در دو باشگاه به چشم می‌خورد.

او تا دو سال دیگر به بهترین مدافع میانی جهان تبدیل خواهد شد. اینکه دی یونگ و دی لیخت راهی بارسا خواهند شد را نمی دانم. هر دو سبک بازی شان به بارسلونا شبیه است ولی می دانم که دوست دارند هر هفته بازی کنند و در بارسا این کار برای شان دشوار خواهد بود."

دی لیخت موفق شد عنوان پسر طلایی که به بهترین بازیکن جوان اروپا اعطا می‌شود را در سال 2018 به دست آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید ویژه کومان از مدافع مورد توجه بارسا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..