تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهورا در لیگ برتر ماندنی شد؛ پارسیان سقوط کرد

۸۲۱۱۷۳

۵۲۲ بازدید

خبرگزاری تسنیم: هفته بیست‌وششم و پایانی مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) با هفت دیدار پیگیری شد که نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

* سوهان محمدسیمای قم 2 – پارسیان شهر قدس 2

* سن‌ایچ ساوه 5 – شهروند ساری 3
گل‌ها: مهدی کریمی (3 گل)، علی مروتی و رضا اسپندار برای سن‌ایچ و ابوالفضل افضلی، حمیدرضا ره‌انجام و امیرحسین رسولی برای شهروند

* شهرداری ساوه 4 – مقاومت البرز یک
گل‌ها: نصرالله مومن، ناصر بابایی، میثم نوری و ناصر تمیزی برای شهرداری و علیرضا ابوالقاسمی برای مقاومت

* فرش‌آرای مشهد 3 – لبنیات ارژن شیراز یک
گل‌ها: مجید خزایی (2 گل) و کمال کهندل برای فرش‌آرا و مصطفی فخری برای ارژن

* گیتی‌پسند اصفهان 7 – ملی حفاری 4

* آذرخش بندرعباس 3 – مس سونگون 3
گل‌ها: مهرداد قنبرزاده (3 گل) برای آذرخش و داود تاج‌بخش (2 گل) و بابک نصیری برای مس

* مقاومت قرچک 3 – اهورای بهبهان 4
گل‌ها: محمد طاهری و طاها نعمتیان برای مقاومت و سجاد مسیحی (2 گل)، رشید قلی‌پور و امیر شجاعی برای اهورا

با این نتایج، تیم فوتسال اهورا با برتری در قرچک، 23 امتیازی شد و از سقوط به لیگ دسته اول نجات یافت. پارسیان شهر قدس نیز که سال گذشته به لیگ یک سقوط کرده بود و با سهمیه تأسیسات دریایی در لیگ برتر امسال شرکت کرد، با 22 امتیاز به رتبه سیزدهم جدول و نیز، لیگ دسته اول سقوط کرد.

پیش از این صعود تیم‌های گیتی‌پسند، مس سونگون، فرش‌آرا، حفاری، سوهان محمدسیما، شهروند ساری، سن‌ایچ ساوه و مقاومت البرز به مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ برتر قطعی شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهورا در لیگ برتر ماندنی شد؛ پارسیان سقوط کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..