تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال آرایش فریبکارانه اما هلبرگ ، مدل معروف برای شهرت

2019-01-17T17:53:09+03:30 مشاهده : جنجال آرایش فریبکارانه اما هلبرگ ، مدل معروف برای شهرتگوناگون

اما هلبرگ مدل معروفی است که با عکس ها و آرایش هایش توانسته در کمتر از یک سال ۳۰۰ هزار فالوور جذب کند اما انتشار یک سری از عکس هایش توسط یک اکانت ناشناس باعث جنجال های فراوانی شد.

اما هلبرگ مدلی به ظاهر آفریقایی بود که انتشار عکس های گوناگون از چهره واقعی اش توسط یک اکانت ناشناس باعث دردسر های فراوانی برای او شد. در عکس هایی که توسط این اکانت رو شده است معلوم شد که او در اصل یک سفید پوست با اصلیت سوئدی است نه آفریقایی!

اما هلبرگ مدل معروف آفریقایی

إما هلبرگ مدلی که با زیبایی آفریقایی اش توجهات بسیاری
را به خود جلب کرده و عکس‌های متنوعی را در
صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر می‌کند.
او در حدود ۳۰۰ هزار فالوئر دارد. این مدل ۱۹ ساله فقط یک سال است
که وارد فضای مجازی شده است.

اما هلبرگ آرایش اماهلبرگ

اما این دختر آفریقایی که دنبال کنندگان زیادی را به
خود جذب کرده است یک دختر سیاه پوست نیست بلکه
یک دختر بور، سفید پوست و سوئدی الاصل است. یک اکانت ناشناس
در توییتر عکس‌های واقعی هلبرگ را منتشر کرده است.
هلبرگ در واکنش به لو رفتن عکس‌ها گفته که قصد فریب کسی
را نداشته و فقط از لوازم آرایش تیره رنگ استفاده کرده است.

اما هلبرگ عکس اما هلبرگ

پدیده blackfishing به تازگی در جوامع سفیدپوست شایع شده است. در چنین پدیده‌ای افراد تلاش می‌کنند تا با لوازم آرایش و کمک گرفتن از کلاه گیس و موی مصنوعی خود را به دختران آفریقایی شباهت بدهند. از نظر آن‌ها دختران سیاه پوست، زیبایی سحرانگیز و جذب کننده‌ای دارند. لوازم آرایشی که ویژگی‌های صورت را به شکل قابل توجهی تغییر می‌دهد در سال‌های اخیر در کشور‌های جنوب شرقی آسیا رواج یافته است.

اما هلبرگ چهره واقعی اما هلبرگ

ماسک‌های مومی برای حجم دادن به صورت و بینی، لیفت دهنده‌های پوست صورت و ماسک‌هایی که حجم اجزای صورت را کوچکتر نشان می‌دهند و زائده‌های پوست صورت و بدن را محو می‌کنند، از جمله این موارد هستند، تا جایی که برخی این لوازم آرایشی را تهدیدی برای عمل‌های جراحی زیبایی در آینده می‌دانند. کاربران فضای مجازی استفاده از این محصولات آرایشی را فریب و خدعه به حساب می‌آورند.

وطن لینک/آخرین خبر

تاریخ بروزرسانی : 2019-01-17 / گردآوری :

برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال آرایش فریبکارانه اما هلبرگ ، مدل معروف برای شهرت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..