تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت خانوادگی از فروشگاه! +فیلم

سرقت خانوادگی از فروشگاه! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک خانواده انگلیسی با سرقت دسته جمعی از فروشگاهی در کشور نیوزلند سوژه رسانه‌ها شدند. دوربین‌های مداربسته فروشگاهی در  شهر «آوکلند» نیوزلند صحنه‌ای عجیب از این سرقت خانوادگی را ثبت کردند. در ابتدای این ویدئوی مشاهده می‌شود که یک مرد به همراه دو زن و دو کودک وارد فروشگاه می شوند.

در حالی که مرد انگلیسی مستقیماً به سمت صندوق‌دار حرکت کرده و مقابل او می‌ایستد و سعی می‌کند دید او را کور کند، دو کودک اقدام به خارج کردن یک درخت کریسمس از فروشگاه می‌کنند. این مرد که دائماً به پشت سر خود نگاه می‌کند و منتظر بیرون رفتن دو کودک از فروشگاه است، پس از خارج آنها او نیز بلافاصله فروشگاه را ترک می‌کند.

لحظاتی بعد یکی از زنها در حالی که مقداری از اجناس فروشگاه را برداشته، مستقیماً بیرون می‌رود. زن دوم نیز در حالی که ابتدا در صف صندوق ایستاده، پس از آنکه متوجه می‌شود صندوق‌دار سرگرم سایر مشتریان است نیز بلافاصله فروشگاه را ترک می‌کند. این ویدئو بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و تبدیل به ویدئویی داغ شد. این خانواده انگلیسی اکنون به تیتر نخست خبرگزاری‌های داخلی نیوزلند تبدیل شدند و صدها نفر با امضای یک پتیشن خواستار اخراج آنها از نیوزلند شدند و احتمال می‌ورد این خانواده از کشور نیوزلند اخراج شوند.

انتشار این ویدئو آنچنان سر و صدا به‌پا کرد که جان جانسون، شهردار شهر  «آوکلند» ( بزرگترین شهر نیوزلند ) این خانواده را با لقب‌های عوضی و آشغال مورد توصیف قرار داد. بنا بر گزارش سایت خبری Stuff در نیوزلند این سرقت در تاریخ ۷ دسامبر و در شمال آوکلند رخ داد.

«آنکور پاتل»، مدیر فروشگاه در گفتگو با این سایت خبری گفت: «واقعاً تکان دهنده بود. من نمی‌توانم باور کنم که آن‌ها حتی درخت کریسمس فروشگاه را با خود به سرقت بردند.» بنا بر ادعای آقای پاتل این سارقان، گردشگران انگلیسی بودند که در تاریخ ۳۱ دسامبر و ۳ ژانویه نیز به این فروشگاه مراجعه کرده بودند. در یک مورد سرقت دیگر «تینا کش» ۲۶ ساله و یکی از اعضای این خانواده انگلیسی به اتهام سرقت عینک، طناب و چند نوشیدنی از این فروشگاه بازداشت شد.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس نیوزلند در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

سرقت خانوادگی خانواده انگلیسی در نیوزلند سوژه رسانه ها شد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت خانوادگی از فروشگاه! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..