تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعات گلگسی A40 و A50 فاش شد

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ تغییرات بزرگی را با تولید سری‌های آینده M و A از گوشی‌های میان رده خود، وعده داده و اولین خبرهای گلکسی A50 در حال حاضر در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است. این گوشی برای اولین بار توسط W-Fi Alliance تایید شده است. همچنین گوشی دیگر، Galaxy A40 است که عضو جدید نسل میان‌رده‌های سامسونگ است. این شرکت قصد دارد Galaxy A40 را امسال معرفی کند.

اولین سری گلکسی A که در ماه‌های اخیر مورد بحث قرار گرفته، Galaxy A50 است که طبق شایعات دارای یک باتری ۴۰۰۰  میلی‌آمپری و یک دوربین خوب است.

ابتدا توضیحات مختصری درباره گوشی Galaxy A40 می‌دهیم. سیستم عامل این میان‌رده، اندروید پای است و ۴ گیگابایت رم دارد. در ضمن گلکسی A40 با یک صفحه نمایش AMOLED با کیفیت همراهی می‌شود. در این گوشی از تراشه اگزینوس ۷۸۸۵ استفاده شده که می‌توان آن را یک پردازنده قوی برای یک گوشی میان‌رده دانست که این تراشه بسیار بهتر از معادل MediaTek خود است. هنوز مشخص نشده که آیا Galaxy A40 بعضی از مشخصات برادر بزرگتر خود یعنی گلکسی A50، مانند باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و دوربین ۲۴ مگاپیکسلی را دارد. این اطلاعات در نتیجه بنچمارک منتشر شده از این گوشی به دست آمده است. نتیجه بنچمارک A40 را ادامه مشاهده می‌کنید:

اطلاعات دو گوشی جدید سامسونگ با نام‌های گلگسی A40 و A50 فاش شد

خبرهایی که از محصول دیگر سامسونگ به دست ما رسیده، نتیجه بنچمارک گلکسی A50 است که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است. در ادامه تصویر آن را مشاهده می‌کنید:

.

البته نکته قابل توجه این است که گلکسی A50 برای اولین بار نیست که مورد آزمایش بنچمارک قرار می‌گیرد. پیش‌تر این گوشی با شماره مدل دیگری در این آزمایش حضور داشت. ظاهراً این گوشی دارای ۴ گیگابایت رم و تراشه اگزینوس ۹۶۱۰ است. تا به الآن نتیجه این بنچمارک دقیق‌ترین اطلاعاتی است که ما از گوشی گلکسی A50 داریم. البته همان‌طور که پیش‌تر گفتیم شایعات درباره باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و دوربین ۲۴ مگاپیکسلی آن در فضای مجازی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 

انتهای پیام/

اطلاعات جدید دو گوشی میان رده سامسونگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعات گلگسی A40 و A50 فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..