تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امدادرسانی به 189 نفر گرفتار در کولاک‌ و برف/وقوع سیل در لرستان و خوزستان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مرتضی سلیمی با اعلام گزارش عملیات برف و کولاک در 24 ساعت گذشته، گفت: 7 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و زنجان تحت تاثیر برف و کولاک بودهاند و امدادگران خدمات لازم را به هموطنان در 11 محور کوهستانی به 189 تن از هموطنان ارائه کردند.

وی بیان کرد: 15 دستگاه خودرو از برف رهاسازی شد و این خدمات با تلاش 12 تیم عملیاتی شامل 39 امدادگر و نجاتگر به هموطنان ارائه شد.

رئیس سازمان امداد ونجات جکعیت هلال احمر درباره انجام عملیات امدادرسانی به متاثران از سیل و آبگرفتگی در 24 ساعت گذشته، ادامه داد: در این مدت 2 استان خوزستان و لرستان متاثر از سیل و آبگرفتگی بوده است و امدادرسانی ها در 8 شهر و روستا ادامه دارد.

به گفته سلیمی، 5 تیم عملیاتی هلال احمر متشکل از 17 امدادگر و نجاتگر به 125 تن از هموطنان متاثر از سیل امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امدادرسانی به 189 نفر گرفتار در کولاک‌ و برف/وقوع سیل در لرستان و خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..