تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیدا کردن گوشی گمشده؛ نحوه پیدا کردن گوشی به سرقت رفته و پاک کردن اطلاعات آن

احتمال دارد گوشی شما در مکانی گم شود و شما ندانید که دقیقا کجا گم شده است و یا ممکن است گوشی شما به سرقت برود و شما بخواهید که مکان سارق را پیدا کنید و یا اطلاعات روی گوشی را از راه دور پاک کنید. با استفاده از این روش ها می توانید گوشیی را ردیبی کنید و گوشی گمشده را خیلی سرایع پیدا کنید.

گاهی به دلایل مختلف ممکن است که هر یک از ما بنا به دلایل گوشی موبایل را خود را گم کنیم و ساعت ها به دنبال پیدا کردن آن باشیم و توانیم آن را پیدا کنیم و یا ممکن است گوشی به سرقت برود. اما در ایهن موقع چه باید کنیم و چطور باید گوشی را پیدا کنیم؟ آیا روشی وجود دارد که بتوانیم اطلاعات گوشی را قبل از اینکه کسی به آن دست پیدا کند را پاک کنیم.

به صورت کلی 3 روش برای پیدا کردن موبایل گم شده و یا به سرقت رفته وجود دارد که هر 3 این روش ها باید دیتا و جی پی اس گوشی موبایل شما روشن باشد تا بتوانید آن را پیدا کنید. در غیر این صورت دیگر باید قید گوشی گم شده و یا به سرقت رفته را بزنید و در فکر تهیه گوشی جدید باشید.

در این مطلب ما به شما 3 روش برای پیدا کردن گوشی گم شده را می گوییم که می توانید خیلی سریع گوشی موبایل را پیدا کنید.

روش های پیدا کردن گوشی موبایل گم شده

این سه روش عبارتند از :

روش نخست، پیدا کردن گوشی گم شده توسط اکانت گوگل Google :

نخستین روش و سریع ترین روش برای پیدا کردن گوشی گم شده، استفاده از حساب کاربری گوگل می باشد که استفاده از آن خیلی آسان می باشد و با دنبال کردن این مراحل می توانید گوشی موبایل خود را پیدا کنید.

1.برای پیدا کردن گوشی گم شده باید از طریق حساب کاربری گوگل خود وارد لینک

1- برای یافتن گوشی گم شده از طریق حساب کاربری گوگل باید وارد لینک https://www.google.com/android/find شوید تا حساب کاربری گوگلی که در تلفن شما ذخیره شده است را وارد کنید.

پیدا کردن گوشی گمشده

2.بعد از وارد کردن حساب گوگل؛ این صفحه برای شما باز می شود. در این صفحه می توانید گوشی موبایل را ردیابی کنید و یا آن را قفل کنید که به مرور دست اشخاص سوء استفاده کننده از آن کوتاه شود و می توانید خیلی سریع گوشی گم شده را پیدا کنید. همچنین با فشردن گزینه Erase Device می توانید تمام محتویات داخل گوشی را به صورت اینترنتی حذف کنید.

پیدا کردن گوشی گمشده

روش دوم ؛ یپیدا کردن گوشی سامسونگ گم شده

1.اگر گوشی سامسننوگ شما گم شده است باید وارد این آدرس https://findmymobile.samsung.com/ شوید. نحوه کار مانند روش اول است. وارد این آدرس شوید و روی گزینه SIGN IN کلیک کنید و سپس وارد این قسمت شوید و حساب ایمیل خود را وارد کنید.

پیدا کردن گوشی گمشده

2. باید توجه کنید که شما باید در اولین مرحله جساب ایمیل را وارد کنید و در قسمت پسورد باید رمز اکانت Samsung خود را وارد کنید. بعد از فشردن گزینه SIGN IN می توانید خیلی ساده به تلفن همراه خود دسترسی پیدا کنید و آن را از راه دور به شکل زیر کنترل کنید.

پیدا کردن گوشی گمشده

روش سوم ؛ یافتن گوشی اپل Apple گم شده

اگر گوشی شما اپل است می توانید به دو روش icloud.com/find و یا Find My iPhone app شروع به پیدا کردن گوشی اپل خود کنید که به مرور کاربردی تر می باشد.

در این روش هم مانند دو روش بالا باید حساب کاربری اپل خودتان را وارد کنید و سپس شروع به پیدا کردن آن کنید.

پیدا کردن گوشی گمشده

 راه پولدار شدن در 1 هفته!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیدا کردن گوشی گمشده؛ نحوه پیدا کردن گوشی به سرقت رفته و پاک کردن اطلاعات آن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..