تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار تهران : مهمترین رکن توسعه هر کشوری دانش و دانایی است

استاندار تهران در همایش بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: مهمترین رکن توسعه هر کشوری دانش و دانایی است.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ انوشیروان محسنی بند پی در همایش بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران که با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد با اشاره به اینکه نظام آموزشی گذرگاهی برای رسیدن به دانش و دانایی است، افزود : آموزش اولین گام در جهت توسعه و آموزش و پرورش در این زمینه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ضمن تقدیر از تلاش تمام کسانی که در پیشبر اهداف عالی تعلیم و تربیت ،آموزش و پرورش را یاری می کنند ، گفت : رشد همه جانبه توسعه فرهنگی ، علمی ، اقتصادی هر جامعه ای در گرو توجه به نظام آموزشی آن است.

محسنی بندپی اظهار داشت : باید به این نکته مهم توجه کنیم که کسانی مخاطب نظام آموزشی هستند که در طلایی ترین سنین زندگی خود هستند و این بزرگترین ظرفیت برای تعلیم و تربیت است.

استاندار تهران، توجه ویژه به تربیت در کنار آموزش را از تعالیم توصیه شده دینی ما دانست و افزود: یکی از راههای اساسی در مبارزه و کاهش آسیب های اجتماعی قطعا پرداختن به تربیت در کنار آموزش است   که باید با استفاده از ظرفیت های عظیم شورای آموزش و پرورش براي توسعه اهداف عالی تعلیم و تربیت گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان تهران به 12 هزار کلاس درس نیاز داریم که باید در بیش از یک هزار کلاس به استاندارد سازی وسایل گرمایشی ورود کنیم، تاکید کرد: باید در زمینه همه مسائل آموزش و پرورش به استاندارد های لازم دست یابیم.

همایش بزرگداشت  شوراهای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور مجتبی زینی وند معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی، محسنی بند پی استاندار تهران، حافظی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، موجانی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران ،صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مقیمی استاندار سابق تهران، شهری مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران، فرمانداران ، ائمه جمعه ، شهرداران ، شورا های اسلامی شهرستان های استان تهران و مدیران مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران در سالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار و در پایان  از برخی فرمانداران و شوراهای برگزیده مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران تقدیر شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار تهران : مهمترین رکن توسعه هر کشوری دانش و دانایی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..