تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف خريد خدمت سربازي براي غايبان بالاي هشت سال

شهريار : همايش سالانه نيروي انتظامي

جانشين فرمانده انتظامي از حذف خريد خدمت سربازي براي مشمولاني که بيش از هشت سال غيبت دارند خبر داد .

به گزارش خبرگزاري صداوسيما / سردار ايوب سليماني در مجمع سالانه فرماندهان انتظامي غرب استان تهران افزود : در سالهاي گذشته پديده فروش خدمت سربازي رواج يافت اما پيامدهاي خوبي بدنبال نداشت و عده اي آن را نوعي تبعيض مي دانستند .
وي گفت : در اين مدت چنانچه مشمولان غايب / براي خدمت سربازي آماده مي شدند سن بالا و توان جسمي آنان براي خدمت سربازي مناسب نبود از طرفي بدليل وضع نظام وظيفه با محروميت هاي اجتماعي گسترده اي هم مواجه بودند .
جانشين فرمانده انتظامي با بيان اينکه استفاده برخي افراد از قانون معافيت مشمولان غايب سبب بد آموزي براي افرادي شد که چندسال غيبت داشتند افزود : اين افراد براي استفاده از معافيت سربازي ، غيبت خود را به هشت سال مي رساندند تا با پرداخت هزينه اي از معافيت بهره مند شوند .
وي افزود : ما با ارسال نامه اي به ستاد کل نيروهاي مسلح اعلام کرديم که ادامه اين روند به صلاح کشور و نظام وظيفه نيست چون عده اي احساس تبعيض و بي عدالتي و عده اي ديگر از اين وضع سوء استفاده مي کنند .
سردار سليماني با بيان اينکه ستادکل نيروهاي مسلح نظر ما را تاييد و اين معافيت را حذف کرد گفت : عده اي در مجلس و بيرون از مجلس سعي مي کنند اين معافيت را تا سال آينده تمديد کنند اما ستادکل نيروهاي مسلح همچنان به حذف آن اصرار مي کند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف خريد خدمت سربازي براي غايبان بالاي هشت سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..