تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش وپرورش تربت جام رتبه دوم استان را در جذب ترک تحصیلان دارد

آموزش وپرورش تربت جام رتبه دوم استان را در جذب ترک تحصیلان داردغلامرضا بهرامپور رئیس اداره آموزش و پرورش تربت جام در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، گفت: با همراهی انجمن اولیا تا حدودی از ازدواج دانش آموزان دختردرسن کمتر از ۱۱سال دردوره راهنمایی پیشگیری شده است.

وی گفت:کارگروه آسیب‌های اجتماعی در مدارس تشکیل شده است تا خانواده‌هایی که در معرض آسیب‌های اجتماعی قراردارندباکمک کارشناسان اورژانس اجتماعی از آسیب هاجلوگیری شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش تربت جام بااشاره به وظایف شورای آموزش وپرورش تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش کمک به دستیابی اهداف آموزش و پرورش در مدارس است.

بهرامپور خاطرنشان کرد:آموزش وپرورش به تنهایی نمی‌توانددر انجام ماموریت‌ها موفق باشدو نیازمند همکاری و همراهی سایر نهاد‌ها دولتی و خیرین است.

انتهای پیام//ز. ج.

رتبه دوم  آموزش و پرورش تربت جام در جذب ترک تحصیلان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش وپرورش تربت جام رتبه دوم استان را در جذب ترک تحصیلان دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..