تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختتامیه جشنواره مد و لباس در گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، در بیانیه پایانی این جشنواره آمده بود: با عنایت به جایگاه مهم مد و لباس و به منظور تشویق و ترغیب طراحان برای ارائه آثار نوین و خلاقانه، با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان گلستان و بنیاد ملی مد و لباس کشور و کارگروه مد و لباس کشور هیات داوران ضمن ارج نهادن به تلاش خیرخواهانه مسئولین در برگزاری این جشنواره از تمامی شرکت کنندگان تشکر می‌کنند.


ضمن قابل ستایش دانستن تمام آثار ارائه شده به پنجمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی وهشتاد و یکمین نمایشگاه آثار منتخب فجر کشوری، با در نظر گرفتن الگو‌های ایرانی، اسلامی، ارزش‌های محلی، سنتی و استفاده صحیح از تکنیک‌های دوخت و رعایت رنگ‌ها از بین ٨٦٦ اثر راه یافته به دبیرخانه جشنواره و ارزیابی آثار، تعدادی را حائز رتبه و شایسته تقدیر معرفی می‌شوند.


در این جشنواره مریم بخشی، کژال ابراهیمی، آتسا عقیلی، لیلا معروف، هدی حسینی، عادله ملک، سمیرا جاجرمی، ملاحت میر وکیلی، سمانه شهری نژاد، شیما مقصودلو، یگانه حجی آبادی، مارال نظری، بهروز احمدی و حسن رحیمی داوری این جشنواره را عهده دار بودند.


انتهای پیام/ح


پایان جشنواره مد و لباس در گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختتامیه جشنواره مد و لباس در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..