تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طوفانی با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت گلستان را درنوردید

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  بر اساس اعلام هواشناسی؛فعالیت سامانه سرد و بارشی در گلستان با وزش باد شدید از غرب به شرق این استان آغاز شد و سرعت باد در مناطق شرقی استان به بیش از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

سرعت باد در دیگر مناطق نیز، بین ۷۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.


پیش از این هواشناسی گلستان در اطلاعیه‌ای از ناپایداری هوای این استان از ظهر امروز خبر داده بود.


بر اساس این اطلاعیه؛ از عصر امروز بارش‌ها همراه با رعدو برق از غرب استان آغاز می‌شود و تا شب، همه استان تحت تاثیر بارش‌های منظم قرار می‌گیرد.

با توجه به روند کاهشی دمای هوا، روز جمعه در مناطق پایین دست به ویژه شرق استان و حتی مناطق شهری، بارش برف دور از انتظار نیست.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان گفت: به سبب یخبندان، کولاک، مه غلیظ و کاهش قابل ملاحظه دید، اختلال در تردد جاده‌ای به ویژه جاده‌های کوهستای و مناطق سردسیر استان دور از انتظار نیست.

رحمان‌نیا با بیان اینکه این سامانه تا شنبه در استان فعال است، افزود: همچنین در پی تداوم بارش‌ها، آبگرفتگی برخی معابر عمومی و وقوع سیلاب در مناطق مستعد و به دنبال وزش باد شدید آسیب دیدن ابنیه و تاسیسات محتمل است.

مدیریت بحران گلستان نیز به مردم توصیه کرد در این مدت از رفت و آمد‌های غیر ضروری به ویژه در مناطق کوهستانی و سردسیر خودداری کنند.

از خسارت‌های احتمالی هنوز گزارشی نشده است.

انتهای پیام/م

آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی در گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طوفانی با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت گلستان را درنوردید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..