تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در خور شأن مجاهدان کرد ضروری است

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس استان کردستان، سردار محمدحسین رجبی در دیدار با سردار ذبیح الله مالکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، گفت: سپاه بیت المقدس با تمام توان و قدرت در راستای پیشبرد اهداف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان همکاری بیشتری را در دستور کار خواهد داشت و از هیچ کمکی در این راستا دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه به تملیک زمین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کردستان اشاره کرد و افزود: یکی از ضروریت‌هایی که در کردستان نمایان و همیشه جای خالی آن مشخص است، نبود یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مناسب و در خور شأن مجاهدان کردستان است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ادامه داد: این کمبود باعث می‌شد که خیلی‌ها با وقایع کردستان به خوبی آشنا نشوند و آن را درک نکنند، ولی با پیگیری‌های صورت گرفته، این اتفاق در حال رخ دادن است و قدم اول این اتفاق نیز تملیک زمین این مرکز فرهنگی بود که به همت همه همکاران این اتفاق رخ داد.

رجبی یادآور شد: کردستان شاهد اتفاقات تلخ و شیرین زیادی، هم در دوران دفاع مقدس و هم قبل از دوران دفاع مقدس بوده است و این اتفاقات و مجاهدات‌ها باید به نسل‌های بعدی منتقل شود که یکی از روش‌های انتقال این مجاهدات ها، ساخت و تجهیز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: متاسفانه برخی از نماد‌های مجاهدت کردستان به مرور زمان از بین رفته و یا تغییر شکل داده است، ولی می‌شود همین نماد‌ها را در یک محلی همچون مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بازسازی کرد تا همگان شاهد مجاهدت‌های صورت گرفته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان نیز به اقدامات صورت گرفته در راستای تملیک زمین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کردستان اشاره کرد و اظهارداشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کردستان نماد تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم کردستان در هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

ذبیح الله مالکی افزود: تمامی نهاد‌ها به ویژه نیرو‌های مسلح مستقر در استان، در راستای بهتر نشان دادن این مجاهدت ها، همت و همکاری بیشتری را با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داشته باشند.

وی گفت: یادمان شهدای گمنام و مقاومت باشگاه سابق افسران، یکی از نماد‌های مقاومت فرزندان ایران اسلامی در این خطه خونرنگ است، چرا که در این جایگاه مقدس خون فرزندان اهل تسنن و تشیع درهم آمیخته شد تا دشمن زبون نتواند به اهداف پلید خود که همانا ایجاد جنگ نیابتی در کردستان بود دست یابد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در خور شأن مجاهدان کرد ضروری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..