تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاهبرداری با شگرد عتبات عالیات ارزان

کلاهبرداری با شگرد عتبات عالیات ارزانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سرهنگ موالی رئیس پلیس فتای قم گفت:کلاهبردار اینترنتی با تلاش پلیس فتای استان قم دستگیر شد.

وی در خصوص جزئیات این کلاهبرداری افزود:این فرد ۲۷ ساله با درج آگهی اعزام به عتبات عالیات، با قیمتی کمتر از حد متعارف کلاهبرداری می‌کرد.

موالی ادامه داد: این فرد از طعمه‌های خود مبالغ بین ۶۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان درخواست می‌کرد و با سواستفاده از شماره کارت بانکی فرزند خردسال خود این مبالغ را دریافت و پس از آن آگهی تبلیغاتی را حذف می‌کرد.

رئیس پلیس فتای قم گفت: تا کنون شکایت ۱۲ نفر در خصوص این پرونده ثبت شده است.

انتهای پیام/ش

کلاهبرداری از نوع عتبات عالیات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاهبرداری با شگرد عتبات عالیات ارزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..