تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک 170 میلیون تومانی خیران هیدجی به ایتام/ اصلاح الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با دشمنان در جنگ اقتصادی است

ساعت: 14:10 منتشر شده در مورخ: 1397/10/27 شناسه خبر: 1449897

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: اصلاح الگوی مصرف، توجه به شاخص‌های اقتصاد مقاومتی، همت مضاعف و کار جهادی تنها راه مقابله با دشمنان در جنگ اقتصادی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; هدایت صفری امروز در جمع شورای مدیران این نهاد در اداره صائین قلعه بر توجه به ارتقاء شاخص‌های اقتصاد مقاومتی در مدیریت تأمین اقتصاد و معیشت جامعه هدف تأکید کرد و افزود: امروز دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با استفاده از ابزار تهدید، تحریم و تورم در جنگ اقتصادی تمام‌عیار علیه ملت ایران هستند و اصلاح الگوی مصرف، توجه به شاخص‌های اقتصاد مقاومتی، همت مضاعف و کار جهادی تنها راه مقابله با دشمنان در جنگ اقتصادی است.

وی خاطر نشان کرد: لازمه اصلاح الگوی مصرف، ارائه آموزش‌های مناسب به جامعه هدف برای  در سبک زندگی دینی و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در خانواده‌های تحت حمایت است.

صفری با بیان اینکه مردم ستون خیمه کمیته امداد در حوزه مبارزه با فقر هستند، ابراز کرد: راهبرد کمیته امداد در حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی پیدا کردن ظرفیت‌های جدید و به صحنه آوردن این ظرفیت‌ها برای رفع فقر و کمک به تأمین اقتصاد و معیشت جامعه هدف است.

وی با تأکید بر اینکه کارگزاران محرومیت‌زدایی کمیته امداد سربازان نظام در جنگ اقتصادی هستند، افزود: تلاش ما با الگو گیری از ائمه معصومین (ع) باید به سمتی هدایت شود تا با گره‌گشایی از نیازمندان، ذائقه دهک‌های پایین جامعه را از نظام ولایی شیرین‌تر کرده و نقشه دشمنان را در بدبین کردن مردم به‌نظام خنثی کنیم.

وی در ادامه بر فعالیت اثربخش در حوزه محرومیت‌زدایی تأکید کرد و گفت: وظیفه امداد گران در این نهاد مقدس، کار انقلابی، مجاهدانه و جهادی بوده و داشتن تفکر و اندیشه مثبت و نگاه فزاینده به کار رسیدگی به نیازمندان لازمه فعالیت در این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه تنها راهی که منجر به شکست در هر کاری می‌شود تلاش نکردن است، افزود: وظیفه ما در نهاد انقلابی کمیته امداد، همت و تلاش مضاعف برای پیشگیری از تأثیرات چالش‌های اقتصادی موجود در سفره نیازمندان بوده و دستیابی به آن درگرو ایجاد پویایی و حرکت مستمر در کار و فعالیت است.

صفری بابیان اینکه ایجاد فرصت‌های جدید در حوزه خدمت‌رسانی به نیازمندان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی باید در اولویت کارها قرار گیرد، ادامه داد: جهت‌گیری کمیته امداد شبکه‌سازی در حوزه کارهای خیرخواهانه و توانمندسازی در جامعه بوده و لازمه آن تقویت این بخش با راهبرد بسیج امکانات و منابع برای مبارزه با فقر است.

وی با اشاره به اینکه همدلی و همگرایی و پای‌کار بودن توفیق برنامه‌ها را تضمین کرده و موجب افزایش اعتماد مردم به کارکردهای اثرگذار کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی می‌شود، افزود: با همین نگاه و توسعه فعالیت‌های خیرخواهانه، شهر هیدج رتبه نخست استان زنجان را در  سرانه پرداختی به ایتام  از محل کمک حامیان دارد.

صفری با بیان اینکه میانگین سرانه دریافتی ماهیانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهر هیدج با کمک 170 میلیون تومانی خیران و حامیان نیک‌اندیش در پایان 9 ماهه امسال به 710 هزار تومان رسیده است، بیان کرد: حفظ و ارتقاء این شاخص در کنار توسعه سایر بخش‌های کارکردی این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی با نگاه همدلانه و مجاهدانه و تلاش جهادی و همت همگانی باید در رأس فعالیت‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک 170 میلیون تومانی خیران هیدجی به ایتام/ اصلاح الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با دشمنان در جنگ اقتصادی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..