تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵۰ درصد مطالبات چغندرکاران میاندوآب پرداخت شد

ساعت: 11:54 منتشر شده در مورخ: 1397/10/27 شناسه خبر: 1449878

رییس کارخانه قند میاندوآب گفت:امسال تاکنون ۴۳۰ میلیارد ریال بابت خرید چغندر به کشاورزان پرداخت شده که ۵۰ درصد از مطالبات آنان را شامل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  غلامعلی قنبری در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: با تمهیدات صورت پذیرفته تاکنون نصف مطالبات کشاورزان پرداخت شده و مابقی مطالبات آنان به تدریج پرداخت می شود.

رییس کارخانه قند میاندوآب، با بیان اینکه خوشبختانه تمام مطالبات سال گذشته چغندرکاران نیز پرداخت شده و از این بابت بدهی وجود ندارد، افزود: امسال نیز تاکنون ۴۳۰ میلیارد ریال بابت خرید چغندر به کشاورزان  پرداخت شده که ۵۰ درصد از مطالبات آنان را شامل می شود.

وی، گفت: کارخانه قند میاندوآب براساس برنامه ابلاغی و با رویکرد جذب حداکثری چغندرقند برای دوره بهره برداری امسال، پیش بینی جذب حدود ۲۸۰ هزار تُن چغندرقند را دارد.

قنبری، با بیان اینکه در حال حاضر کارخانه قند میاندوآب روزانه به طور متوسط قابلیت جذب حدود ۲ هزار و ۴۰۰ تُن چغندرقند را دارد، تصریح کرد:با توجه به برنامه های در دست اجرا پیش بینی می شود در آینده نزدیک میزان جذب چغندرقند، ۲۵ درصد افزایش یابد.

رییس کارخانه قند میاندوآب، با اشاره به اینکه کارخانه قند میاندوآب تنها کارخانه ای در سطح کشور است که تحویل قند به چغندرکاران را جایگزین شکر کرده است، اظهار کرد:  در بهره برداری امسال کارخانه به منظور پرداخت جوایز تشویقی چغندرکاران تولید قند در برنامه تولید کارخانه قرار گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵۰ درصد مطالبات چغندرکاران میاندوآب پرداخت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..