تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطالبه‌گری رسانه‌ها در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی افزایش یابد/ مدیران به رسانه‌ها پاسخگو باشند

ساعت: 11:34 منتشر شده در مورخ: 1397/10/27 شناسه خبر: 1449828

دادستان مرکز مازندران با اعلام اینکه پیگیری و مطالبه‌گری رسانه‌ها در حوزه محیط زیست بسیار اثرگذار است، گفت: بنده و سایر مدیران در این حوزه باید به مطالبات رسانه‌ها و پرسش‌های آنها پاسخ دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدیونس حسینی‌عالمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، در پاسخ به این سوال که برخی از معادن سوادکوه در گذشته هم بسته شدند و به دلیل برخی لابی‌های انجام شده دوباره فعالیت خود را از سر گرفته‌اند چه تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شد، اظهار کرد: برخی از معادن در گذشته پلمب و تعطیل شده بود و مجددا نسبت به بازگشایی آنها اقدام شده است.

وی با اعلام اینکه جلوگیری از تخریب محیط زیست نیاز به اقدامات زیاد دارد، تصریح کرد: حضور میدانی دستگاه‌های قضائی و مدیران اجرایی در این منطقه بسیار ضروری است.

دادستان مرکز مازندران با اعلام اینکه پیگیری‌ها در این حوزه باید به صورت جدی‌تر انجام شود، گفت: در این حوزه برخی کم کاری‌های جدی وجود دارد.

این مسئول با اعلام اینکه رسانه‌ها مدیران استانی را در جلوگیری از تخریب محیط زیست واموال منابع طبیعی رها نکنند، گفت: پیگیری‌ها و گزارش‌های میدانی رسانه‌ها در این حوزه‌ها بسیار اثر گذار است.

حسینی‌عالمی با اعلام اینکه رسانه‌ها باید مطالبه‌گری کنند، افزود: مدیران در برابر رسانه‌های مطالبه‌گر باید پاسخگو باشند.

وی گفت: باید به صورت جدی و درست به قانون در این بخش‌ها عمل شود، معادن منطقه خطیرکوه به صورت جدی دارای مشکل است و بیشتر آنها در بستر رودخانه‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطالبه‌گری رسانه‌ها در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی افزایش یابد/ مدیران به رسانه‌ها پاسخگو باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..