تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح استانی شدن انتخابات نیازمند تکمیل است

ساعت: 12:15 منتشر شده در مورخ: 1397/10/27 شناسه خبر: 1449895

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح استانی شدن انتخابات نیاز مند تکمیل است، گفت: در حال مطالعه طرح هستم و هنوز به جمع بندی نهایی در خصوص آن نرسیده ام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی شوشتری، نماینده مردم فاروج در گفتگو با عصراترک با بیان استدلالی از موافقین طرح استانی شدن انتخابات اظهارکرد: این گروه معتقد هستند در شرایط فعلی اکثریت نمایندگان، مخصوصا نمایندگان شهرستان ها و غیر کلان شهرها درگیر مسائل جزئی و اجرایی در شهرستانها، بخش ها و روستا هستند فرصت تمرکز بر مسائل کلان و فراملی از آنها گرفته شده است.

شوشتری ادامه داد: براین اساس استانی شدن انتخابات را فراقت از مسائل روزمره و جاری دانسته و امیدوارند با اجرایی شدن این طرح بتوانند مسائل ملی و فراملی را پیگیری کنند.

نماینده مردم فاروج خاطر نشان کرد: در مقابل مخالفان این طرح با بین دلایلی معتقدند که نماینده حلقه واسط بین مردم  و حاکمیت است و با استانی شدن انتخابات این حلقه رابط از بین خواهد رفت.

وی افزود: طبیعتا وقتی طرحی در مجلس مصوب می شود برای عدم مغایرت با قانون اساسی به شورای نگهبان ارجاع می شود، قاعدتا نمی شود پیش داوری کرد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح استانی شدن انتخابات نیازمند تکمیل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..