تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریافت غذای متبرک رضوی با ثبت کد ملی میسر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید خلیل منبتی معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: این امکان مختص زائران بارگاه منور امام رضا (ع) در سفر به مشهد است تا با ارسال کد ملی خود و همراهانشان به سامانه رضوان امکان بهره مندی از غذای متبرک برایشان فراهم شود.

وی برخورداری از این امکان را منوط به نصب نرم افزار رضوان ذکر و بیان کرد: زائران باید با مراجعه به سایت mehmansara.razavi.ir نرم افزار را نصب و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و در فهرست قرعه کشی روزانه حرم مطهر قرار گیرند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی ادامه داد: در این شیوه زائران باید هنگامی که وارد حرم مطهر امام رضا (ع) می‌شوند موقعیت مکانی گوشی همراه خود و اجازه دسترسی به نرم افزار رضوان را فعال کنند تا در صورت انتخاب شدن، امکان بهره مندی از سفره اطعام رضوی برای خود و همراهانشان فراهم شود.

وی گفت: زائران پس از دریافت پیامک مربوطه باید به صفحه 'غذای متبرک حضرتی' در نرم افزار رضوان مراجعه کرده و پس از وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد خود و حداکثر چهار نفر از همراهان، تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

منبتی افزود: سامانه رضوان فرصتی برای توزیع عادلانه غذای متبرک رضوی بین زائران ایجاد می‌کند و هر زائر می‌تواند با ثبت کد ملی خود در سامانه رضوان دست کم یک بار میهمان سفره میهمانسرای حضرت شود.

وی ادامه داد: علاوه بر آن توزیع دعوتنامه میهمانسرای حضرت امام رضا (ع) هر روز برای زائران خارجی، اعضای بنیاد شهید و امور ایثارگران و کسانی که نذورات خود را به حرم مطهر رضوی ارائه می‌دهند به صورت جداگانه انجام می‌شود.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: روزانه افزون بر چهار هزار دعوتنامه میهمانسرای امام هشتم (ع) برای صبحانه به دانش آموزانی که در مراسم فرهنگی از جمله جشن تکلیف حضور می‌یابند تعلق می‌گیرد.

وی افزود: در مجموع روزانه ۱۶ هزار دعوتنامه غذای متبرک رضوی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام از طریق معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ب

جزییات ثبت نام برای دریافت غذای متبرک رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریافت غذای متبرک رضوی با ثبت کد ملی میسر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..