تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفته آینده؛ آغاز مذاکرات برای ساخت «پیام ۲»/ زمان ساخت نسخه دوم ماهواره هنوز مشخص نیست

معتمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

هفته آینده؛ آغاز زمان مذاکرات برای ساخت پیام ۲/ زمان ساخت نسخه دوم هنوز مشخص نیستسید احمد معتمدی رئیس دانشگاه امیرکبیر در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تیمی که ماهواره پیام را ساخته‌اند سال‌ها تجربه دارند و کارشان متوقف نخواهد شد، اظهار کرد: برای آنکه ماهواره‌ای ساخته شود به طور قطع باید با سازمان فضایی مذاکره داشته باشیم.

رئیس دانشگاه امیرکبیر بااشاره به آخرین جزئیات از ساخت نسخه جدید ماهواره پیام ۲ گفت:  آغاز مذاکرات به معنای گرفتن آچار در دست نیست، اگر حرف از شروع زده می‌شود به معنای آغاز مذاکرات است؛ ساخت ماهواره آنقدر پیچیده و سنگین است که نباید بدون مطالعه و تحقیق پیش برود و اکنون زمان ساخت نسخه جدید ماهواره پیام هنوز مشخص نیست.

رئیس دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه زمان تعیین ساخت ماهواره در آخرین مرحله مذاکرات مشخص می‌شود و پیش از آن باید بحث‌های تحقیقاتی و اجرایی انجام شود، اظهار کرد: طراحی ماهواره و انجام فعالیت‌های تحقیقاتی از ساخت ماهواره مهمتر است و ما از هفته آینده کار خود را برای تحقیقات و مذاکرات ابتدایی در راستای ساخت ماهواره پیام ۲ با سازمان فضایی آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

زمان آغاز ساخت ماهواره «پیام ۲»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفته آینده؛ آغاز مذاکرات برای ساخت «پیام ۲»/ زمان ساخت نسخه دوم ماهواره هنوز مشخص نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..