تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن صدسالگی هنرستان موسیقی تهران برگزار شد

جشن صدسالگی هنرستان موسیقی تهران برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نکوداشت یکصدمین سال تاسیس هنرستان موسیقی تهران عصر امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون وزیر ارشاد، اساتید و هنرجویان با اجرای نیما رئیسی (مجری برنامه) در تالار وحدت تهران برگزار شد.

برنامه با قرائت آیات قرآن و اجرای زنده سرود ملی کشورمان آغاز شد و مجری به روی صحنه آمد و به حضار خوش آمد گفت. در ادامه محمد اسماعیلی نوازنده تنبک و سعید ثابت نوازنده سنتور روی صحنه حاضر شده و به اجرای برنامه پرداختند.

در این جشن، غیر از هنرمندان بزرگ، معاون پارلمانی وزیر ارشاد، مرادخانی نماینده شهردار، مسجد جامعی عضو شورای شهر حضور داشتند.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در ادامه روی صحنه آمد و گفت: خوشحالم امروز در جشن صدسالگی هنرستان موسیقی خدمت شما هستم. صدسالگی بو و طعمی از جاودانگی دارد و این صدسالگی تقارنی پیدا کرده با چهلمین سال انقلاب اسلامی که امید است، بوی بلوغ را بیش از گذشته داشته باشد.

وی افزود: موسیقی به عمر تاریخ ایران راه دارد و جای جای ایران با ترنم موسیقی هم نواست. موسیقی ایرانی در دامنه وسیعی از طبقات اجتماعی از گذشته تا کنون بوده است. این عمق و دامنه نفوذ موسیقی ایرانی بخشی از موسیقی ایرانی است. موسیقی ایرانی به گونه ای با کلام همراه بوده است. خوشحالیم امروز صد سالگی هنرستان موسیقی ایران را جشن می گیریم. ایران همچنان می ماند و می ماند و هزارمین سالگی این نهاد را در کنار هم جشن می گیریم. امید اینکه مقدمه ای باشد برای ورود به دوره جدیدی از موسیقی ایرانی.

در ادامه احمد مسجد جامعی، مجتبی حسینی معاون وزیر ارشاد، لوریس چکناواریان، فرهاد فخرالدینی، حسن ریاحی روی صحنه حاضر شدند تا از پرسابقه ترین و قدیمی ترین اساتید هنرستان موسیقی تقدیر شود.

ادامه دارد/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن صدسالگی هنرستان موسیقی تهران برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..