تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمون:تمام تیم‌های حاضر در مرحله حذفی جام ملت‌ها مدعی اصلی قهرمانی هستند/ تیم ملی ایران دشمن زیاد دارد/ با قهرمانی در آسیا ناممان در تاریخ ثبت می‌شود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان سردار آزمون، یکی از بازیکن‌های بوده است که در ماه‌های اخیر حواشی با حواشی زیادی در فوتبال ایران مواجه شده است. او که پس از جام جهانی ۲۰۱۸ به دلیل برخی مسائل تصمیم گرفت از تیم ملی خداحافظی کند و در نهایت با صحبت‌های کارلوس کی روش از این تصمیم خود صرف نظر کرد در دیدار‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا عملکرد خوبی داشته و به همان گلزن قابل اعتماد مردم ایران تبدیل شده است.

آزمون که اکنون با ۳ گل زده پس از معز علی قطری و در کنار ویتالی لوکس قرقیزستانی و الدور شاهمورودوف ازبکستانی در رتبه دوم برترین گلزنان هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا قرار گرفته است تمام تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی این رقابت‌ها را مدعی اصلی قهرمانی می‌داند.

آزمون:تمام تیم‌های حاضر در مرحله حذفی جام ملت‌ها مدعی اصلی قهرمانی هستند/ تیم ملی ایران دشمن زیاد دارد/ با قهرمانی در آسیا ناممان در تاریخ ثبت می‌شود

در ادامه گفت و گوی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان را با سردار آزمون می‌خوانید.

چه دلیلی باعث شد تیم ملی فوتبال ایران نتواند با شکست دادن عراق در آخرین بازی اش در مرحله گروهی جان ملت‌های آسیا انتقام‌شکست از این تیم در سال ۲۰۱۵ را بگیرد؟

به هر حال برای ما مهم‌تر از انتقام بازی چهار سال پیش را گرفتن، حفظ صدرنشینی مان در گروه بود. عراقی‌ها برای برد به مصاف ایران آمده بودند و می‌خواستند با این برد به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شوند، اما با همین تساوی به هدفشان نرسیدند. خدا را شکر ما به هدفمان که صدرنشینی گروه بود رسیدیم و حالا امیدواریم اتفاق‌های خوبی برای تیم ملی بیفتد.

احتمال برخورد ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا با یکی از پنج تیم فلسطین، لبنان، کره شمالی، عمان و ترکمنستان وجود دارد. خودت دوست داری در مرحله بعدی به مصاف چه تیمی برویم؟

هیچ تفاوتی ندارد در مرحله بعدی با کدام تیم بازی کنیم. می‌خواهد حریف ما در مرحله بعدی لبنان، فلسطین، کره شمالی و حتی کره جنوبی باشد. باید کار خودمان‌را انجام بدهیم و به اسم حریف نگاه نکنیم.

با توجه به اینکه در کورس کسب عنوان آقای گلی نسبت به معز علی قطری عقب افتادی همچنان به آقای گل شدن در جام ملت‌های آسیا فکر می‌کنی؟

 اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم بلکه قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها اهمیت دارد. اگر بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم ناممان در تاریخ ثبت می‌شود و این خیلی مهم‌تر از کسب عنوان آقای گلی است.

با شرایط فعلی ایران مدعی اصلی قهرمانی است؟

چه کسی دوست ندارد تیم ملی قهرمان آسیا شود، اما تمام تیم‌هایی که از مرحله گروهی صعود کرده اند مدعی اصلی قهرمانی هستند. تفاوتی هم ندارد این تیم فلسطین باشد یا ژاپن. اردن در این رقابت‌ها شگفتی ساز بوده است و هر تیمی خوب کار کند مدعی است. اینگونه نیست که فقط ما کار کرده باشیم و تیم‌های دیگر نشسته باشند. تمام تیم‌ها برای بهترین شدن و به جایی رسیدن کار کرده اند و ما هم جزء همین تیم‌ها هستیم.

آزمون:تمام تیم‌های حاضر در مرحله حذفی جام ملت‌ها مدعی اصلی قهرمانی هستند/ تیم ملی ایران دشمن زیاد دارد/ با قهرمانی در آسیا ناممان در تاریخ ثبت می‌شود

آیا وضعیت تیم ملی ایران هم مانند سایر مدعیان قهرمانی است؟

شرایط رقیبان خیلی بهتر از ما است. تیم‌های دیگر با احترام از کشورشان خارج شدند و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتند، اما از لحاظ این مسائل چه اتفاقی برای تیم ملی ایران افتاد؟ با این وجود اتفاق‌هایی که در گذشته رخ داده انگیزه ما را افزایش داده و دیگر آن مسائل برایمان اهمیتی ندارد. متاسفانه تیم ملی ایران دشمن زیاد دارد.

حضور پدر و مادرت در امارات تا چه اندازه روی عملکرد خوبت در جام ملت‌های آسیا تاثیرگذار بوده است؟

پدر و مادرم در هر شرایطی از من حمایت می‌کنند و این امر به من انگیزه می‌دهد، اما متاسفانه دیدار با عراق آخرین بازی‌ای بود که در امارات حضور داشتند و پس از این بازی به ایران باز می‌گردند.

بیشتر بخوانید:

کی روش:تاج اطلاعات را از من پنهان کرد/وزیر ورزش نمی‌خواهد اینجا باشم

بیرانوند: بازی خوبی را انجام دادیم/ به مردم ایران بابت صعود به عنوان تیم نخست تبریک می گویم

بازتاب درخشش علیرضا بیرانوند در رسانه عراقی

طارق همام:برای استقلال و تیم ملی ایران خوشحالم

انتهای پیام/

اظهارات آزمون درباره شرایط تیم ملی فوتبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمون:تمام تیم‌های حاضر در مرحله حذفی جام ملت‌ها مدعی اصلی قهرمانی هستند/ تیم ملی ایران دشمن زیاد دارد/ با قهرمانی در آسیا ناممان در تاریخ ثبت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..