تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزنامه اماراتی: بیرانوند ایران را برابر عراق نجات داد

خلیج تایمز: بیرانوند ایران را برابر عراق نجات دادبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته در آخرین بازی مرحله گروهی خود در جام ملت‌های آسیا به مصاف عراق رفت و با کسب تساوی بدون گل به عنوان صدرنشین راهی جمع ۱۶ تیم برتر این بازی‌ها شد.

روزنامه اماراتی در گزارش خود از این بازی درخشش بیرانوند را عامل اصلی بسته ماندن دروازه ایران دانست و نوشت علیرضا ایران را برابر عراق نجات داد در حالی که ۱۵۰۰۰ هوادار در ورزشگاه ال مکتوم رو سکو‌ها به پایکوبی و تشویق تیم‌های محبوب خود مشغول بودند، بازیکنان در زمین برای هر توپی می‌جنگیدند.

دیدار ایران و عراق درگروه D. رقابت‌های آسیایی قطعا برای افرادی که بیماری قلبی داشتند مناسب نبود. هر دو تیم به دور بعد صعود کرده بودند، اما به نظر می‌رسد که آن‌ها برای زندگی خود بازی می‌کنند.

تنها چیزی که این نبرد سخت نداشت، گل بود. اما این عراق بود که در دقیقه ۷۶ نزدیک بود به گل برسد. اگر مهار زیبای بیرانوند نبود علا عباس بازیکن تعویضی عراق در دقیقه ۷۶، اولین گل تیم خود را به ثمر می‌رساند.
در نهایت، با این تساوی بدون گل هر دو تیم با ۷ امتیاز کار را به پایان رساندند، اما تفاضل گل بهتر ایران را در گروه D. صدرنشین کرد مراحل اولیه در نیمه اول این برخورد مشتاقانه منتظر بود که بازی را از هر دو تیم انجام داد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است عراقی ها برای تصاحب هر توپی می دویدند اما ایرانی ها تکنیکی تر بودند. از سوی دیگر طرفداران هر دو تیم سر و صدای باور نکردنی به راه انداخته بودند، و دو تیم درگیر نبرد فیزیکی بودند.

بیشتر بخوانید:

اخطار سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان به ملی پوشان این کشور

حربه عربستان برای استفاده بهینه از میزبانی امارات در جام ملت‌ها

انتهای پیام/

بازتاب درخشش بیرانوند در روزنامه اماراتی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزنامه اماراتی: بیرانوند ایران را برابر عراق نجات داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..