تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو و جام شماره ۲۸ در شب رکوردشکنی

۸۲۱۱۴۳

۵۶۹ بازدید

کریستیانو رونالدو شب گذشته در جده اولین جام خود با پیراهن یوونتوس را به دست آورد.

ورزش سه: یوونتوس و میلان در جده عربستان، سوپرکاپ ایتالیا را برگزار کردند و در نهایت بانوی پیر با تک گل کریستیانو رونالدو فاتح این جام شد. به این ترتیب سال 2019 با یک جام برای رونالدو شروع شد و او اولین افتخار خود با پیراهن بیانکونری را تصاحب کرد. فوق ستاره پرتغالی حالا تعداد افتخارات تیمی فوتبالی اش به 28 رسید و البته قطعا با یوونتوس می تواند بر تعداد جام هایش در سال های پیش رو اضافه کند.

رونالدو و جام شماره ۲۸ در شب رکوردشکنی

همه چیز با سوپرکاپ پرتغال همراه اسپورتینگ لیسبون در سال 2002 شروع شد. او در برتری 5-1 سبزها نیمکت نشین بود ولی در هر صورت اولین افتخار فوتبالی خود را با تیم پرتغالی جشن گرفت.

رونالدو با پیراهن منچستریونایتد نیز 10 جام کسب کرد. سه لیگ برتر در سال های 2007، 2008 و 2009.... یک جام حذفی در سال 2004...دو جام اتحادیه در سال های 2006 و 2009.... دو سوپرکاپ در سال های 2007 و 2008.... یک لیگ قهرمانان در سال 2008 و یک جام جهانی باشگاه ها در سال 2008. او یک توپ طلا نیز با پیراهن سرخ رنگ به ویترین افتخاراتش اضافه کرد.

رونالدو و جام شماره ۲۸ در شب رکوردشکنی

رونالدو سال 2009 راهی رئال مادرید شد و با پیراهن رئال نیز به تمام افتخارات ممکن دست یافت. علاوه بر 4 توپ طلا، رونالدو با رئال فاتح 16 جام ارزشمند شد. دو لالیگا، چهار لیگ قهرمانان، دو کوپا دل ری، دو سوپرکاپ اسپانیا، سه سوپرکاپ اروپا و سه جام جهانی باشگاه ها.

شب گذشته تعداد افتخارات تیمی رونالدو پس از قهرمانی با یووه در سوپرکاپ ایتالیا به 28 رسید و تبدیل به اولین فوتبالیستی شد که در 4 لیگ معتبر اروپایی فاتح سوپرکاپ شده است. او در فینال هایی که درش حضور داشته نیز موفق به زدن 19 گل شده است.

رونالدو و جام شماره ۲۸ در شب رکوردشکنی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو و جام شماره ۲۸ در شب رکوردشکنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..