تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروشگاه تهران اینتکس

فروشگاه تهران اینتکس یکی از معتبرترین نمایندگی‌های فروش محصولات بادی است که کالاهای خود را با قیمتی ارزان و مناسب روانه بازار کرده است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مبل بادی یکی از محصولات فروشگاه تهران اینتکس دارای طرح و رنگ‌بندی بسیار زیبا و جذاب است که همین سبب شده مبل بادی از محبوبیت خاصی میان مصرف‌کنندگان برخوردار شود. مبل بادی دارای بدنه از جنس پی وی سی سه لایه و جیر که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا است؛ به همین سبب این محصولات مناسب و قابل استفاده برای سنین مختلف هستند. مبل بادی را شما می‌توانید به‌راحتی با یک پمپ باد دستی یا برقی که در کمترین زمان ممکن مبل را باد کرده و از آن استفاده کنید. اغلب مبلهای بادی دارای رویه از جنس جیر و بسیار نرم و راحت است؛ به همین جهت شما در زمان استفاده از آن حس خوشایندی را تجربه خواهید کرد. ابعادی که برای مبل‌های بادی در نظر گرفته شده، مناسب و قابل استفاده در منزل و محیط کار است. رویه مواج و جیر مبلهای بادی باعث جلوگیری از تعریق مبل می‌شود؛ از همین رو شما میتوانید مدت زمان بیشتری از این محصولات استفاده کنید. مبل بادی با توجه به تحمل وزن بالایی که دارد می‌تواند مورد استفاده سنین مختلف قرار بگیرد. شرکت اینتکس مبل‌های بادی کودک نیز تولید کرده که دارای طرح و رنگ‌بندی بسیار زیبا و جذابی هستند، به همین سبب مبل بادی کودک در بین کودکان بسیار محبوب است. 

تهران اینتکس

تخت خواب بادی محصولی کاربردی، که اغلب توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار شده است. تخت خواب بادی اینتکس دارای کیفیت بسیار بالایی است که توانسته جایگزین بسیار مناسبی برای تختهای چوبی و خوش‌خواب باشد. رویه تخت خواب بادی از جنس جیذر که بسیار نرم و راحت است به همین سبب این محصول را برای برای خواب شب بسیار مناسب می‌سازد. از مهم‌ترین مزیت‌های تخت خواب‌های بادی پمپ باد سرخود آن است که به شما کمک می‌کند که در کمتر از ۴ دقیقه تخت خود را باد کرده و از آن استفاده کنید. رویه طبی و مواج تخت خواب بادی باعث طبی شدن و ضد تعریق شدن تخت می‌شود. معمولا تخت خواب‌های بادی دارای بدنه از جنس پی وی سی سه لایه که در برابرضربه و وزن بالا بسیار مقاوم هستند به همین سبب سنین مختلف می‌توانند از این محصول استفاده کنند. تخت بادی کودک نیز وجود دارد دارای ساختاری بسیار زیبا که مناسب برای مناسب برای کودکان ۲ تا ۸ سال است. برای راه‌اندازی تخت بادی کودک شما می‌توانید یک پمپ باد دستی یا برقی از نمایندگی محصولات بادی در ایران تهیه فرمایید. بدنه تخت خواب بادی کودک از جنس جیر که بسیار مقاوم در برابر وزن بالا و ضربه است. تخت بادی با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد به‌راحتی قابل حمل بوده و در مکان‌های مختلف می‌توانید از آن استفاده کنید. 

تهران اینتکس

تشک بادی یکی از محصولات فروشگاه تهران اینتکس است که با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد، برای شما این امکان را فراهم می‌کند که در مسافرت از این محصول استفاده کنید. تشک بادی دارای ابعاد مختلف که قابل استفاده برای یک نفر و دو نفر است. رویه تشک‌های بادی از جنس جیر است و در لایه‌های میانی آن الیاف ابریشم نیز به کار رفته؛ به همین سبب این محصول بسیار نرم و راحت و مناسب برای استراحت‌های روزمره است. تشک بادی را شما می‌توانید به‌راحتی با یک پمپ باد دستی در مدت زمان کوتاهی راه‌اندازی و از آن استفاده کنید. تشک‌های بادی با توجه به ابعاد مناسبی که دارند، قابل استفاده در چادرهای مسافرتی هستند. رویه مواج تشک بادی باعث ضد تعریق شدن محصول می‌شود. تشک بادی با توجه به کارایی که دارد، در لیست پرفروش‌ترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروشگاه تهران اینتکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..