تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی که لرزه بر اندام نتانیاهو می‌اندازد!

ویدئویی که لرزه بر بنیان رژیم صهیونیستی می اندازد! به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار حسین سلامی صبح روز " ۱۳۹۷/۷/۱۳ " در رزمایش اقتدار بسیجیان شهر اصفهان در میدان امام علی(ع) اظهار کرد: «رژیم صهیونیستی هیچ یک از عناصر یک کشور و حکومت را در اختیار ندارد و در تراز تهدید ما نیست، حزب‌اللّه برای در هم پیچیدن آن کفایت می‌کند و به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنم که شنا کردن در مدیترانه را تمرین کند چراکه به زودی هیچ راهی جز به دریا گریختن ندارد.

بیشتر بخوانید: سوتی شرم‌ آور نتانیاهو هنگام اعطای درجه به رئیس ستاد ارتش +فیلم

جمله جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن سخنرانی یک شعار نبود بلکه هشداری است که نتانیاهو نخست وزیر این رژیم باید آن را جدی بگیرد. صداقت مقامات ایران برای اجرای وعده هایشان در برگ‌برگ تاریخ، مهر تاییدی بر صحت این هشدار نیز خواهد بود که اگر نتانیاهو معروف به «بی‌بی دروغگو» اندکی ذکاوت در مغز پر از اوهام خود داشته باشد، آن را جدی خواهد گرفت.

در ادامه کلیپی در همین رابطه مشاهده خواهید کرد، ویدئویی که قطعاً لرزه بر اندام مقامات صهیونیست به خصوص آقای نخست‌وزیر می‌اندازد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی که لرزه بر اندام نتانیاهو می‌اندازد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..