تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهار دست و پا راه بردن کارمندان زن در خیابان! +فیلم

 چهار دست و پا راه بردن کارمندان زن در خیابان! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، تنبیه عجیب تعدادی از کارمندان زن یک شرکت در چین را به تصویر می‌کشد. کارفرمای شرور چینی چند نفر از کارمندان زن شرکت خود را مجبور کرد در خیابان روی چهار دست و پا راه بروند.

در ویدئویی که منتشر شده، ۸ کارمند زن در حالی که در یک خیابان شلوغ در حال راه رفتن روی چهار و دست پا هستند، دیده می‌شوند. در حالی که سوپروایزر مرد در جلوی آنها راه می‌رفت، این زنان در پشت سر او و به صورت چهار و دست پا در خیابان مجبور به حرکت شدند. بنا بر گزارش رسانه‌های محلی چین این اتفاق بعد از ظهر دیروز در یکی از خیابان های منطقه «تنگژو» چین رخ داد.

ویدئوی منتشر شده، عابران عبوری را که با دیدن این صحنه دچار تعجب شده‌اند، نشان می‌دهد. بنا بر گزارش سایت btime.com همه کارمندانی که مورد تنبیه قرار گرفتند، زن بودند. آنها در یک شرکت فروش محصولات زیبایی کار می‌کردند. لحظاتی بعد پلیس محلی چین در جریان این اتفاق قرار گرفت و بلافاصله خود را به خیابان مورد نظر رساند. پلیس ضمن تذکر شفاهی از سوپروایزر مرد خواست تا فوراً به تنبیه این زنان پایان دهد.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های چین با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری از آنها کارفرمای شرور را به خاطر مورد سوءاستفاده قرار دادن کارمندانش مورد انتقاد شدید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «کارمندان نیز انسان هستند. وقتی یک کارفرما کارمندانش را این‌چنین مورد تنبیه قرار می‌دهد، این بدین معناست که او شخصی غیرمنطقی است. البته نظر من در مورد کارمندان نیز همین است. چطور آنها در چنین شرکتی کار می‌کنند؟»

گفته می‌شود با انتشار گسترده ویدئو مسئولان محلی فعالیت این شرکت را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

انتهای پیام/

تنبیه عجیب کارمندان زن توسط کارفرمای شرور!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهار دست و پا راه بردن کارمندان زن در خیابان! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..